הירוקים בגדרה

הודעה לעיתונות

מפלגת הירוקים תתמודד על ראשות מועצת גדרה בחירות המוניציפאליות הבאות . בראש הרשימה יעמוד יוני פיינשטיין.

מפלגת הירוקים תתמודד בבחירות המוניציפאליות בעוד שנה על ראשות מועצת גדרה. בראש הרשימה יעמוד יוני פיינשטיין תושב גדרה מזה 10 שנים.

מפלגת הירוקים שמה לה למטרה לפעול בין השאר בגדרה להפסקת השלכת פסולת בניין באופן פיראטי ברחובות היישוב ובפאתי הישוב, להצבת אמצעי מיחזור רבים – למחזור בקבוקים , נייר , סוללות וציוד אלקטרוני אחר – על ידי המועצה המקומית .

yoni_1.jpg

יוני פיינשטיין (41) נשוי + 2 , מנהל מכירות בתחום של מכשור רפואי בעל תואר ראשון במינהל עסקים .
יוני , מעורב בקהילה בגדרה בין פעילותיו : יושב ראש וועד ההורים בבית הספר פינס בגדרה, בעבר וכיום חבר וועד בביה"ס, חבר בוועדת הקליטה ומסייע לקהילה האתיופית בישוב , חבר בעמותה משולחן לשולחן המעבירה מזון מאולמי שמחות לנזקקים ועוד .

יוני פיינשטיין : " בגדרה אני חי , את גדרה אני אוהב ואני משקיע את הנשמה במי שאני אוהב . כך גם לגבי גדרה הזקוקה היום לשינוי תפיסתי ולהצבת הנושאים הסביבתיים בראש סדר היום העירוני, כפי שהדבר נעשה בארץ ובעולם . אני מתכוון להלחם לשיפור איכות החיים והסביבה של תושבי הישוב ולרתום את התושבים עצמם לכך למעננו ולמען ילדנו. אני מזמין את התושבים לפנות אלינו בטלפון /פקס 08-8693159 ".
ליצירת קשר במייל:mailto:gadera@green-party.co.il

יושב ראש מפלגת הירוקים פאר ויסנר : מפלגת הירוקים תתמודד בגדרה כפי שתעשה בעוד 30 רשויות מקומיות אחרות בארץ. הבעיות הסביבתיות בגדרה הן רבות וכיישוב הנמצא בתהליכי פיתוח הוא מחויב לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות חיים ודאגה לסביבה עם דגש על שמירה מרבית של שטחים ציבוריים פתוחים, אמצעי מחזור לתושבים, בנייה ירוקה וחיסכון באנרגיה במוסדות הציבוריים ביישוב וברחובות הישוב. מפלגת הירוקים תוביל נושאים אלו ואחרים בגדרה עם רשימה חזקה ".

חדשות מהירוקים בגדרה

עוד חדשות מהירוקים בגדרה לחצו כאן...