בלוג אישי :אביבה מנצור מתמודדת לראשות מועצת כוכב יאיר –צור יגאל בראשות "הירוקים"

18 ליולי 2008   מאת:

מי אני ? ולמה אני ?

לפני שבועות ספורים שאלה אותי בתי מעיין, סטודנטית צעירה לתיאטרון ומשחק, מדוע לא אעתיק את מגוריי לעיר הגדולה תל אביב, האורות המנצנצים, החיים הבלתי פוסקים בעיר הגדולה, מקום התרחשותם של פעילויות תרבות מגוונות, שכשוך גלי הים, תחבורה ציבורית נגישה, העיר העברית הראשונה על מכמני אוצרותיה ההיסטוריים, בני מאת השנים בהם אני עוסקת מדי פעם, כמו ביתר שבילי ואוצרות הארץ הזאת ,

חשבתי…אכן ,להוציא את זיהום האוויר, הרעש, מיעוטן של ראות ירוקות, העדר חניות , ועלות הדיור ,ת"א היא לכאורה מפתה. אבל.. עניתי לבתי, כאן במקום בו אני חיה, בו נטעתי שורשיי, לא סיימתי את תפקידי ושליחותי הציבורית, אשר, מעיין בתי, זורמת בעורקיי .

עשייה ציבורית, כריצה למרחקים ארוכים ולא כספרינט קצר, כחלק מהמקום ולאורך זמן

ועוד הוספתי ..זו העת שלי, את כישוריי ויכולותיי להוביל את היישוב רכשתי בסבלנות, בהתמדה, ברצינות ובהשקעה מתמשכת. ואת האמון בכך העניקו לי במהלך השנים התושבים להם אני מחויבת .נקודה!

עוד טרם עלינו על הקרקע בצור יגאל כאם לילדה רכה בגיל , שעבדה ועסקה באותה עת בפעילות ציונית במסגרת הסוכנות היהודית ,לקחתי על עצמי להוביל ולקדם את מערכת החינוך ליישוב ,לזרז את ההכרה בנו כיישוב קהילתי הראוי להתייחסות מול משרד השיכון והמועצה האזורית , מול מאבקים לא קלים רתמתי את התושבים לעשייה להתנדבות בכל מישור בחיי הישוב, כיהנתי בוועד המקומי הראשון והאחרון של צור יגאל ועד כהונתי כחברת המועצה האזורית דרום השרון, בקדנציה הקודמת וכחברה בוועדה המקומית לתכנון ובניין, יזמתי, הקמתי וניהלתי את כל המערכת התרבותית ביישוב, החינוך המשלים , תנועות הנוער, ספרייה בית ספרית, חבורת זמר, צהרונים, מערכת חוגים ענפה, אולפן לעברית , ועוד…

איחוד הישובים כוכב יאיר וצור יגאל בבחירות האחרונות של 2003 זימן לי כחברת המועצה, שהתמודדה כסיעה למועצה ולכולנו הזדמנות לכונן יישוב שאיכות חיו מבוססת על איכות סביבה בכל מערכות החיים,

אך בהיעדר מנהיגות המתווה יעדים וחזון, המשתפת את הציבור בתהליכי קבלת החלטות , בהיעדרם של: תוכנית עבודה מפורטת, מנגנוני בקרה , תקנים, אכיפה ,שקיפות מלאה , חינוך בסטנדרטים גבוהים, גם הפעילות הקהילתית גוועה , הרוח ההתנדבותית וניצול ההון האנושי האדיר שקיים נשחק .

לכן אני נחושה ומוכוונת מטרה להישאר כאן ולהצליח ממקום בו אני יכולה להתוות חזון ודרך, מצוינות כקו מנחה בשרות לפרט ולציבור וביסוס מחויבות המועצה לעתידו של היישוב, למיתוגו , לביסוסו החברתי, התרבותי, הקהילתי והכלכלי.

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (7 מצביעים, בממוצע: 4.14 מתוך 5)
Loading...

21 תגובות ל-“בלוג אישי :אביבה מנצור מתמודדת לראשות מועצת כוכב יאיר –צור יגאל בראשות "הירוקים"”

  1. מאת הראויה ביותר מבין כל המועמדים.:

    האשה הראויה ביותר. כמי שעוקבת אחר פעילותה היא מעוררת הערכה רבה , העקביות, האיכפתיות, היא בולדוזורית, איכות סביבה וחיים הם המוטו בעשייתה, מנהל תקין הוא בעוכריה ,
    ואם תציג את יעדיה וחזונה היא היחידה שתממש אותם .

    הבלוג שלה מקסים ואין ספק בכנותו .

  2. מאת חברה ותיקה:

    שנים של הכרות שהחלו בעבודה משותפת, גורמים לי לאחל לצור יגאל -כוכב יאיר שאביבה תבחר. בעיני מי שמכיר אותה, היא "עוקרת הרים", אמיצה וישרה. כל עיר צריכה ראש עיר כמוה והחיים יהיו טובים יותר!

  3. מאת יניב תושב:

    מחזיק לאשה הזאת אצבעות .

    ללא ספק יכולותיה הבלתי נלאות , העשייה הבלתי מתפשרת שלה לטובת היישוב , הרגישות שלה לנושאים הכל כך חשובים לנו כתושבים , יקנו לה את המעמד של ראש המועצה הבא של היישוב שכל כך זקוק לאדם כמוה. ישר כח אביבה .

  4. מאת למה אביבה ?:

    בשבועות האחרונים מתחילים לחוש ביישוב אוירה של לקראת בחירות. בשיחות עם מכרים עולה יותר ויותר השאלה " מה עמדתכם לקראת הבחירות הקרובות? "

    אז כך, אני שומע ממכרי תשובה די דומה:
    "חייבים לעשות משהו, לא ניתן להמשיך כך יותר, החינוך מגמגם, אין חדשנות, הישוב מלוכלך, אין עם מי לדבר במועצה, אין חזון, ראש המועצה עסוק באגו של עצמו ובפוליטיקה קטנה, מועצה לא מתפקדת…..” עוד ועוד תלונות שנובעות מתחושת החמצה. כי למעשה בחרנו לגור בישוב קהילתי בראש ובראשונה על מנת לזכות באיכות חיים גבוהה, אך בפועל איכות חיינו די דומה כיום לזו של עוד שכונה בעיר ובנושאים מסוימים נדמה שאף למטה מזה.

    עד כאן קיימת הסכמה, שאלת המועמד הראוי להוביל בעתיד את הישוב פותחת דיון מעניין,

    את ראש המועצה הנוכחי – כולם מסכימים כי חייבים להעיף.
    מועמדים נוספים – זה לא עשה כלום בישוב וזו תמכה ללא סייג בראש המועצה, אך אולי צריך לתת להם צ'אנס.
    אביבה מנצור –היא תמיד יוצאת נגד …., היא אגרסיבית, אין לה תומכים, ובקיצור אין לה סיכוי.

    למכרי אני עונה,

    אין מועמד מושלם. הבחירה היא תמיד של החלופה הטובה ביותר מבין חלופות רעות. אביבה היא הטובה ביותר מבין המועמדים כי מול חוסר המעש של רוב חברי המועצה המכהנת הוכיחה אביבה יוזמה ועשייה ללא פשרות ( נזכור לה את הובלת המאבקים לשיפור התנועה במחלף אייל, ההתנגדות לבנייה). אביבה העיזה ויצאה בגלוי ובצדק נגד לראש מועצה אשר קיימת כיום הסכמה כי הוא מונע משיקולים זרים או פעל ללא אישור המועצה. לאביבה יש אג'נדה ברורה בנושאי קידום השמירה על הסביבה ופיתוח בר קיימא ולא סט סיסמאות כמו אצל יתר המועמדים כי חשוב להזכיר את הנושא בבחירות. אופי חזק אצל גבר נתפס כחוזקה, אופי חזק אצל אישה נתפס כחולשה או אגרסיביות, לא קל להתמודד עם דעות קדומות אך חברים מספיק להסתכל על הקנקן תסתכלו מה קורה בתוכו, תשקלו את הכישורים ואת כושר העשייה. הסיכויים של אביבה לזכות בבחירות אינם תלויים בכישוריה אלה ביכולתה לשנות את התדמית הנתפסת כשלילית.

    ישר כח אביבה

  5. מאת נצרסטר:

    כמי שמכיר את אביבה ואת עשייתה רבת השנים , יכול אני להעיד על יושרה, הגינותה,מנהיגותה, איכות ביצועיה , תחושת השליחות המלווה את התנהלותה, ועל דבקותה והתמדתה ברצון לקדם ולהצליח בעשייה למען החברה והזולת .
    אני בטוח שאם בחירתה של אביבה -היישוב כולו יתרם , האווירה החיובית של עשייה ושותפות ימריאו שחקים , רוחות חדשות יינשבו , כוחות רעננים ייתגיסו , גאווה חדשה תצמח ופרויקטים רבים יראו אור .

  6. מאת אורנה:

    את אביבה הכרתי בנסיבות של עזרה לשכן. פגשתי אותה לפני שנים רבות בצריפים של הועד המקומי צור יגאל, אישה נחושה בהקמת מיני מתנס לילדי צור יגאל. כשחברי שמעו שהלכתי לעזור ולייעץ אמרו לי השתגעת למה לעזור? אנחנו לא רוצים אותם כאן! זו ועוד היתה קבלת הפנים לתושבים שכנים. התהפף הגלגל היום אנחנו ישוב אחד שאמור להיות מאוחד, אבל לא הכל עדיין עובד כפול. איפה אתה ממן ראש המועצה שהבטיח על איחודים? שני שבטים, שתי קהילות, שני מ"מ, אה כן שכחתי את שוברט עם ועדת החינוך שהתחילה בתנופה עצומה לפני כ-4 שנים מה קרה? הכל דעך הכל גוע.
    אחת מהמכותבות כאן ציינה שאנחנו כמו עוד שכונה בעיר גדולה, אכן כן. היישוב מתבגר, הילדים הבוגרים עוזבים, הנה גם בתה של אביבה הציעה לה את המטרופוליטן שמציע הצעות למכביר.
    כל ארבע שנים מתחלף ראש מועצה, כל ארבע שנים המועמדים מבטיחים הבטחות, אבל כשמתיישבים על כסא רם המעלה בתפקיד ראש מועצה הדברים מקבלים פנים אחרות.
    צר לי, אני תושב שלא מאמין לאמירות של אף מועמד!
    לצערי נתקלתי היום במנהל שו"פ אם אינני טועה זה מנהל פני הישוב. מאחר ופני היישוב נראים על הפנים כך נראה המנהל שהדבר הראשון הוא איננו יודע לדבר עם תושב זועם. כן תושבת זועם. הפתעה, הפסקת מים שיודעים עליה מיום שישי. רק מי לא יודע זה שגר בישוב. המנהל לטענתו פרסם זאת, נפלא, היכן בשלט האלקטרוני שלא ניתן לקרוא יותר משורה, אבל מה לעשות שמיום חמישי לא יצאתי ולא נכנסתי דרך השער? אה כן בכתוביות גם היה פרסום, אבל אין לי כתוביות, וגם שלא אשכח ישנו פרסום לטענתו באתר הישוב, אבל מה לעשות ואתר הישוב הוא לא בדיוק המקום שבו אני מסתובבת. לכן אני תושבת לא ממושמעת לא נכנסת השקם והערב לאינטרנט לבדוק מה חד ומה קורה בישוב, כי לא קורה כמעט כלום. מזל שישנם שלטים גדולים בכניסה לצור יגאל ובכניסה לכוכב יאיר, לפחות על ההופעות אני יודעת.
    אביבה יקרה, את יודעת עד כמה אני מעריכה את פועלייך בתחומים רבים ורמים של עשייה, ואין לי ספק שתצליחי להזיז הרים וגבעות למען היישוב ואני אתך. אבל לצערי הרב אני גם קצרת אמונה שתושבים יבינו שבאמת הגיע הזמן לתת את השרביט לאישה שתנהל את המקום ולא לגברים המשועממים.

  7. מאת מאביבה מנצור -לאורנה ואחרים ..:

    איני יודעת אם אני אכן עונה לאורנה שנצרבה בתודעתי באופן כל כך חיובי בימי הקמת היישוב ,יש אנשים שאנו פוגשים בדרכנו ומותירים בנו חותם עמוק , של נדיבות ללא משוא פנים , של היכולת לתת , לתרום, לסייע, חופשיים מאינטרסים אישיים, "אנשים טובים באמצע הדרך" ואם זו את אני מוקירה אותך על כך . אין לי שליטה על המגיבים ואיני יודעת מי עומד מאחוריהם , התגובות מחממות לב, ואני מודה לכל אלה שאכן מגיבים לבלוג שנכתב מ"הבטן" ומתוך הכרה אמיתית שהישוב הנפלא הזה צריך להתעורר לחיים, לנסוק , נוכח הדשדוש והנסיגה בכל מערכות החיים.
    לא פשוט לקום, להעיז, לקחת אחריות כבדה ומחוייבות , להוציא כספים שאין לך בהכרח ,להחשף גלויות לשמוע באופן בלתי ישיר שאת אגרסיבית? כוחנית?, שאת אשה ,אני אכן אשה בעלת יכולות, אסרטיבית , וחזקה ,ולא מושלמת , שלולא כן ,לא הייתי ממשיכה ובוחרת לקום ולעשות מעשה. האמונה שיש ביכולתי ובכוחותיי לעשות אחרת, להניע את המערכות ,לשתף את הציבור בתהליכי שינוי חיוניים לטובת היישוב , הם בעוכריי ..רק תמיכה, סיוע, ואמון התושבים ייצרו את הפלטפורמה לשינוי ,
    רבים מפעילי הם גברים ויש לי הערכה לכל גבר שהכיר מכיר אותי אישית ומאמין בכישוריי אותם רכשתי בזכות ולא בחסד, ואת אלה שטרם הכירו אני מקווה להכיר בעתיד הקרוב .
    אורנה יקרה ,אני אדם מטיבו אופטימי, קצת מאמץ ורתימה יסייעו לי לנצח בהתמודדות שאינה פשוטה מעיקרה. ואם יש מי שמרים גבה ,אני יודעת שבמפגשים שאני עורכת ובחוגי הבית הן נותרות מורמות ואפילו משתהות בסופו של יום. תודה לכולכם אביבה

  8. מאת למה לראש המועצה אם אפשר לבעדת הירוקים \מועצה ירוקה:

    היא מועמדת ראויה ביותר !!!!!!!!!!!

    כל המישפחה חושבת כך !!!!!!!!!!!

    בבקשה תיבחרו בה !!!!!!!!!!!

    פפפפללללייייזזזז !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

  9. מאת תושב אוהד:

    אביבה בולטת לאורך השנים בכנות, יושר, אכפתיות ורמת ערכים גבוהה.
    אביבה בולטת לעין שיעור מקרב מצבת המועמדים הנוכחית.

  10. מאת לבנה:

    כל הכבוד. מאחר ואנו כבר מכירות אז לא אספר לכולם כמה שאת בולטת בכנותך ונחושה לפי דעתי את האדם הנכון במקום הנכון.
    יש לך נקודת מבט רחבה . ואני בטוחה שלאותה אוכלוסיה בישוב והיא רבה מאד את תביאי מענה.
    מועמדת ראויה ביותר. המון המון הצלחה מכל המשפחה.

  11. מאת מנחם שוורץ:

    את אביבה אני מכיר הייטב כבר למעלה מ 10 שנים ואין ספק שאת האדם המתבקש לתפקיד. חזקי ואמצי אנחנו איתך ובעדך!

  12. מאת ירון:

    את אביבה אנחנו מכירים מהקמת היישוב כאשת עשייה מהמעלה הראשונה אשר תהפוך כל אבן בדרכה לפתור כל בעייה/סוגיה אשר תוצג בפניה.

    בהחלט האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון!

  13. מאת אריה מחלוף:

    שלום רב,

    התרשמתי,
    רק עצה קטנה אחת לכל המשבחות והמשבחים – כדאי לשאול את הגב' מנצור:
    א. למה את מציגה את עצמך כאחות מוסמכת.
    ב. האם את מחוסרת עבודה.
    ג. מה לעזאזל עשית בחמש השנים כחברת מועצה – ובבקשה כל מה שאת אומרת שעשית ספרי לנו באיזה פרוטוקול זה מצויין.

    נ.ב. מה כל כך ירוק בפעילות שלך
    וחוץ מזה, אני מאחלת לך בהצלחה

  14. מאת ל"אריה מחלוף":

    1. מציע לך לפני שאת חותמת את תגובתך תחליטי האם את זכר או נקבה?
    2. אין ספק שאינך מכירה באופן מוחלט את אביבה .
    יתר על כן מציע לך לקרוא היטב את הפלייר עם עיקרי תוכנית עבודתה וקורות חייה, אחת מהשתיים או שיש לך בעיה עם הבנת הנקרא, או שמישהו הזין אותך באינפורמציות חסרות בסיס.
    בכל מקרה אביבה תשמח להסביר לך גם בשיחה טלפונית מה עשתה במהלך החמש עשרה השנים האחרונות ביישוב. מציע לך לבדוק בציציותיהם של מי ממעומדייך , מי עובד ומי לאו וכמה זמן? ומה המניע שלהם להתמודד? אגב לידעתך בעצם הימים האלה אביבה עדיין עובדת לפחות יום בשבוע.

    אין בין כל המועמדים אדם ערכי כמו אביבה, עם יכולות, כישורים, נסיון ומעוף כשלה . והמלעיזים
    ראוי שישכילו.

  15. מאת תושבת:

    מישהוא יכול להגיד לי מתי ואיפוא יש לאביבה חוג בית.

    תושבת

  16. מאת תושבת:

    מישהוא יכול להגיד לי מתי ואיפוא יש לאביבה חוג בית.

  17. מאת יעל:

    לכל המעונין, לאביבה יש חוגי בית ב-
    יום רביעי 08 / 9 / 10 אצל משפחת פוגל רחוב אבני חן 45 צ"י בשעה 9.00 בערב.
    יום חמישי 11/9/08 אצל משפחת לרנר רח' לבנים 5 צ"י בשעה 9.00 בערב.

    אפשר להתעדכן ולהתעניין ישירות אצל אביבה – ולהביא כמה שיותר אנשים לשמוע.
    חשוב לעשות שינוי, ועם אביבה אנחנו יודעים שהשינוי יוביל לבניה, עשייה והתחדשות.
    אביבה מנצור טל' 09-7495361 050-4229488

  18. מאת בני:

    מומלץ בחום להגיע לחוגי הבית של אביבה ,יודעת מכירה היטב את הישוב בקיאה בחומר. ולאור מעשיה לטובת תושבי היישוב היא הוכיחה יכולות ועשייה במשך שנים ארוכות,
    הנסיון שלה כאן רק יועיל לכולנו . היא יודעת היטב מה צריך בביתינו , מה חסר , ואת ההפקרות היא תמגר !

  19. מאת ירון:

    שלום רב,

    אני קורא לכל התומכים לתלות כרזת בחירות בחזית הבית גם ברחוב "צדדי".

  20. מאת יואב:

    המשיכי אביבה אנחנו איתך. גברים ונשים כאחד
    טרם החליפו דיסקט. הגיע הזמן שאת כאשה תקחי את המושכות.

  21. מאת ד"ר זיו רייך:

    בהצלחה וכל הכבוד, זיו רייך

לכתוב תגובה