הפסקת פרסומות

03 לספטמבר 2006   מאת:

השחיקה והקיצוצים בתקציב משרד החינוך יצרו ואקום רחב בבתי-הספר, שלתוכו נכנסים גופים מסחריים פרטיים. תחרויות ספורט בחסות חברת משקאות, תוכנית לימודים בחסות רשת מזון, ואפילו הצעה לאימוץ מלא של בית-הספר הם רק חלק משיטות השיווק האגרסיבי בדרך לכיסים של התלמידים וההורים
בדצמבר 2005 דנה ועדת החינוך של עיריית תל-אביב בהצעה של אורבך. בין המתנגדים היה חבר הוועדה, איש הירוקים והח"כ לשעבר מרדכי ורשובסקי. "אם יש תחום אחד שהוא נקי מפרסום מטמטם שמנוון את חוש הטעם, זה בית-הספר", הוא מסביר. "ברגע שהחומרנות והתחרות תיכנס, מי יודע לאן זה יוביל. גם כך יש די אנשים שמתנגדים לפרסומות-ענק על בניינים, אז בתוך בית-הספר?

לכתבה בגלובס לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה