לצעוד עם כוכבים באבן-גבירול

26 לאפריל 2007   מאת:

סטיבן שפילברג, ג'רי סיינפלד ווודי אלן הם רק חלק מרשימת שחקני קולנוע ובדרנים יהודים ששמם יונצח בשדרת כוכבים בסגנון הוליווד שמתכננת עיריית ת"א

"בתור בירת התרבות של מדינת ישראל, מגיע לתל-אביב להתקשט בכוכבים משלה", אמר יוזם התוכנית פאר ויסנר, סגן ראש העיר ויו"ר מפלגת הירוקים.

לכתבה בNRG לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

תגובה אחת ל-“לצעוד עם כוכבים באבן-גבירול”

  1. מאת איתן:

    בתור תומך נלהב של מפלגת הירוקים וכל פעליה, אני חייב להביע את התנגדותי להצעה זו.
    ההצעה להוסיף כוכבים עם פרטיהם של אי-אלו אנשים לאבן גבירול תכער את הרחוב ותקלקל את העמל הרב שמושקע בשיפור מראהו בימים אלה ממש. כיום, החלק הדרומי של הרחוב נראה יפהפה – מראה נקי, חלק ופונקציונלי (למעט תחנת אוטובוס על שביל האופניים…). לכוכבים המוצעים אין שימוש פונקציונלי, ויש שיגידו שגם לא דקורטיבי. ולמה על אבן-גבירול? הבימה על מרמורק/אחד העם, הקאמרי על שאול המלך, הקולנוע היחיד על אבן גבירול (גת) בשיפוצים כבר מזה שנים… בקיצור, אבן גבירול זה לא המקום הנכון, גם לו היה מקום ראוי.
    כמו כן,קיימים בישראל יוצרים אשר אינם יהודיים. האם אלה יקופחו בשל מוצאם?
    אני חושב שישנם דברים יחודיים לתל אביב שניתן לעשות על מנת להעשיר את אופיה, ולא על ידי חיקוי של הוליווד. פרוייקט השירה על הדרך, למשל – היה נהדר. חשף את הציבור ליוצרים ישראליים מן העבר ומן ההווה, ועיטר את השדרות ואת תחנות האוטובוס.
    אולי ניתן להוסיף שלט בפינת כל רחוב הנושא את שמו של אדם, עם הסבר על פועלו והישגיו? שתי השורות המופיעות לעיתים תחת שם הרחוב בקושי מכבדות את האדם. ודבר שכזה ראוי הרבה יותר מאשר כוכב חסר משמעות עם השם לאונרד נימוי.

    -איתן

לכתוב תגובה