שחר של ים צלול – מבצע לניקוי הים והחופים

06 לנובמבר 2007   מאת:

ביום שישי 14.12.07 -21.12.07 נדחה ל-28.12.07 (באילת יתקיים כמתכנן)יקיימו מפלגת הירוקים ו-  Clean Up Israel בחופי הארץ את  מבצע הניקיון השני של הים וחופיו על שם שחר בצלאל.

שחר בצלאל יצא לצלילת דיג ביום שני ה – 11.12.06 ומאז נעלמו עקבותיו. כארבעה חודשים לפני העלמותו פרסם שחר בפורום הדיג הישראלי IFF את חרדתו לגורל הים בשל הלכלוך הרב שבו וקרא לחברי הפורום להתעורר ולעשות מעשה להציל את הים

צילום: תמי שכנאי

מבצע הניקיון על שם שחר בצלאל יתמקד בארבעה חופים לאורך חופי ישראל ויכלול ניקיון בחופים ובים . צלילות הניקיון יתקיימו בשיתוף מועדוני צלילה אשר יקצו לצורך צלילות הניקיון מיכלים בעלות של 20 ש"ח למיכל. עלות מיכל הצלילה תסופק ע"י מפלגת ה"ירוקים" אשר תוביל את מבצע הניקיון. יחד עם זאת נשמח אם תוכלו לעזור במימון הוצאה זו ולתרום את עלות המיכל על מנת שה"ירוקים" יוכלו להמשיך בפעילויות דומות גם בעתיד.  

החופים בהם נקיים את מבצע הניקיון

  • נהריה – בשיתוף מועדון פוצקר.
  • מכמורת חוף הרחצה – בשיתוף מבואות ים.
  • אשדוד – בשיתוף מועדון DiveX.
  • אילת – החוף הצפוני – בשיתוף מועדון מנטה רד סי קלאב.התקיים

 

צוללים אשר מעוניינים להיות חלק ממבצע הניקיון, אנא שילחו מייל לליאורה: lilev@netvision.net.il  בציון שם מלא, אזור בארץ בו אתם מעוניינים להשתתף במבצע הניקיון, דרגת צלילה וטלפון נייד. שימו לב – על מנת להשתתף במבצע הניקיון יש להציג לפני הכניסה למים תעודת צלילה וביטוח צלילה בתוקף.

מתנדבים המעוניינים להיות חלק ממבצע הניקיון החופי אנא שילחו מייל לתמי: volunteergreenparty@gmail.com בציון שם מלא, אזור בארץ בו אתם מעוניינים להשתתף במבצע הניקיון וטלפון נייד.

לפרטים מלאים ומידע נוסף לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (6 מצביעים, בממוצע: 4.83 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“שחר של ים צלול – מבצע לניקוי הים והחופים”

  1. מאת שרון רוברטס:

    שלום תמי, אשמח לקבל עוד פרטים לגבי מבצע ניקיון החופים ב14 לדצמבר.
    בתודה, שרון

לכתוב תגובה