"מפלגת הירוקים" תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת באופן עצמאי

16 לינואר 2006   מאת:

כותרת קמפיין הבחירות של הירוקים בבחירות תהיה: "אמאל'ה" – אמא (אוויר, מים, אדמה)

לדברי פאר ויסנר – יו"ר מפלגת הירוקים וסגן ראש עיריית ת"א-יפו, הממונה על פיתוח פרוייקטים סביבתיים:

"אנחנו הולכים על מסר מאוד ברור – חייבים להגן על הארץ ולא רק על הגבולות. ללא מים ראויים לשתיה, ללא אוויר נקי לנשימה, ללא נחלים וים הארץ הזו לא תהיה ראויה להלחם בשבילה. הירוקים מגינים על הארץ – על הבית, כי זו הארץ שלנו וכאן אנחנו נשארים. הגיע הזמן שנפסיק לנהוג כנוודים, אלא כמי שנשארים לגור ולחיות כאן. חייבים להפסיק ללכלך, לזהם ולהרעיל כאילו אנחנו תיכף עוזבים ומשאירים לזה שיבוא אחרינו לנקות. הרי זה שיבוא אחרינו זה הילד שלנו. הביטו סביבכם ותראו איזו ירושה אנחנו משאירים לילדים שנו.

ההגנה על הסביבה חשובה לכל אדם, בלי כל קשר למיקומו במפה החברתית או הפוליטית. הסביבה היא דבר שכולם יכולים וחייבים להתאחד סביבו – יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, עשירים ועניים. הסביבה היא המכנה המשותף – כולנו נושמים את אותו האוויר.

אנחנו מגינים על הגבולות, אבל מפקירים את הארץ בה אנחנו חיים. שמירה על הסביבה היא מסר חד משמעי – אני נשאר כאן וכאן יגרו ילדי. זהו מסר חשוב מעין כמוהו בעיקר בתקופה בה אנחנו חיים, כשהחברה הישראלית מתפוררת.

ההגנה על הסביבה היא מסר חד משמעי: אני נשאר כאן, לכן אני מגן ושומר על הסביבה. כי בלי ים ללכת אליו, בלי נחלים שאפשר לטייל לאורכם, בלי אוויר נקי לנשימה ובלי מים ראויים לשתיה אי אפשר לקיים חיים נורמליים. הירוקים נאבקים על עתידה של המדינה. הירוקים מאמינים שאסור לנו לחכות עד שנתפנה מבעיות הביטחון שילוו אותנו עוד שנים רבות. אנחנו מאמינים שזכותו של הציבור לדעת מי מרעיל הורס ומשחית את הסביבה בה הוא חי".

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה