בואו כולנו אוהבי בעלי החיים נתמוך בטניה כגן וננצח את הרוע והאטימות!

19 לנובמבר 2007   מאת:

מזה 15 שנה מאכילה טניה כגן מחיפה קבוצת חתולים וחתולות, מסורסים ומעוקרות, בפינת האכלה מסודרת. עכשיו השכן שלה תובע אותה בגין המטרד, והיא נלחמת על זכותם של החתולים לחיות
במשך למעלה מ-15 שנים טניה מטפחת, מאכילה ומטפלת במסירות רבה בקבוצת חתולי רחוב בחצר ביתה בעיר חיפה. היא עושה זאת בכספה הפרטי המועט, בתוך חצר מלאה ירק ופרחים, מטפחת ושומרת בה בהקפדה יתרה על סדר ונקיון מופתיים.


אורנה בנאי

כל החתולים עוקרו וסורסו על ידה למניעת התרבותם והם במעקב רפואי מתמיד. רובם חתולים מבוגרים הרגילים אליה ואין ביכולתם לשרוד ללא המזון שלה.אולם לצערנו גורל החתולים של טניה נתון כולו בידיו של בית המשפט. טניה נתבעה על ידי שכן שהאכלת החתולים "מפריעה " לו. במקום לקבל סיוע ותמיכה מצאה עצמה נאשמת. הוטל עליה קנס בסכום גבוה מאוד ונאסר עליה להמשיך ולהאכיל את החתולים .

טניה אשה אמיצה החליטה לערער על פסק הדין. כל תקוותה, כי בית המשפט יראה לנגד עיניו את כל אותם מאכילי החתולים בכל הארץ. אנשים יקרים אלו משקיעים את כספם וזמנם לטיפול בחתולי הרחוב. בכל מזג אויר, בימי חג, שבת ביום ובלילה.

ביום שלישי הקרוב 20.11 בשעה 09.30 נתכנס כולנו ברחבת היכל המשפט בשדרות פל-ים 12 חיפה כדי להביע מחאתנו ולתמוך בטניה.
טניה נתבעת כי אינה מוכנה להרעיב את החתולים למוות.
כל אוהבי בעלי החיים בכל מקום בארץ מתאחדים כדי לצאת ולתמוך בה. בזכותה ובזכות אנשים טובים רבים נמנע מחתולי הרחוב הגורל האכזרי של גסיסה ברעב ובצמא.

בואו נאסוף את כל הרוך והחמלה שבנו וננצח. למען אותן חיות תמימות אלו שלא פגעו באדם, והן בטוחות שגם מחר תמתין להן צלחת האוכל הקבועה, היד המלטפת והמילה הטובה.

ת ו ד ה
אורנה בנאי
חברת מועצת עיריית תל-אביב-יפו
יו"ר הועדה להגנה על בעלי חיים

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה