ארכיון הנושא 'זכויות בע"ח'

"נצבע את הכנסת בירוק": רם פרייס ודרור עזרא מסתערים

יום שלישי, 18 לדצמבר 2012   מאת:

לא דופקים חשבון ליעל גרמן ומרים פיירברג, נשבעים להילחם בברוני ההון וישלחו לכלא את מי שיפגע בבעלי החיים. דרור עזרא ועו"ד רם פרייס-סיטון (כן, ההוא מ"האח הגדול"), מועמדי מפלגת הירוקים לכנסת, לא יתנו לאף אחד לפגוע בטבע. אם הם רק יצליחו להיבחר

צילום: אסף פרידמן

אם הכול ילך לפי התוכניות שלהם, והציבור הישראלי יצביע למען איכות הסביבה, יכהנו בכנסת שני תושבים מאזור השרון המועמדים מטעם מפלגת הירוקים. חבר מועצת עיריית הרצליה, דרור עזרא (39) ועו"ד רם פרייס-סיטון (28), יו"ר מפלגת הירוקים בנתניה, נבחרו לרשימות מועמדי המפלגה לכנסת. "אנחנו נצבע את הכנסת בירוק", הם מבטיחים.

"עוד כנער למדתי על בשרי שאסור לחכות שהמפגע הסביבתי יגיע לחצר האחורית שלך", מציג פרייס-סיטון את המניע להחלטתו להתמודד. "אנשים בדרך כלל לא חשים את זה, למרות שמה שנמצא ליד הבית זה הדבר הכי קריטי: מים ואוויר. הגיע הזמן לשנות את סדר העדיפויות הלאומי".

"צריך לזכור שישראל היא מדינה קטנה בשטחה וצפופה באוכלוסיה. הלחצים על השטחים הפתוחים הם אדירים, ואין שכבת הגנה עליהם. אין כיפת ברזל על השטחים הפתוחים, כי יש אינטרסים אדירים של כסף ונדל"ן, ומול זה אין שום כוח רציני", מוסיף עזרא. "אנחנו רואים בשני העשורים האחרונים שפיסה אחר פיסה, בעיקר באזור השרון, נגזלים והופכים לפיסת בטון ואספלט".

לכתבה המלאה בNRG לחצו כאן…

תל אביב: חברי מועצה נגד קרקס החתולים

יום חמישי, 08 לאפריל 2010   מאת:

למרות המדיניות האוסרת על קיום מופעים שבהם נעשה שימוש בבעלי חיים, הופיע אתמול ביפו קרקס החתולים מרוסיה. חברי מועצה מוחים

למופע אומנם קדמו תכתובות של חברי המועצה, דרישה להתערבות של הווטרינר העירוני והבטחות למחאה שקטה מחוץ לתיאטרון גשר שם התקיים המופע – אבל המאמצים, הסתבר מאוחר יותר, לא ממש הועילו.

הראשונים לפעול היו סגן ראש העיר, פאר ויסנר, וחבר המועצה ראובן לדיאנסקי, שניסו למנוע את קיום המופע. ויסנר ביקש מהווטרינר, צבי גלין, לפעול לביטול האירוע ולדיאנסקי ביקש לערב את ראש העיר, רון חולדאי.

לכתבה בYNET לחצו כאן…

תל אביב – עיר בלי 'אלטע-זאכן'

יום שלישי, 03 לנובמבר 2009   מאת:

לאחר מאבק ממושך שארך יותר משש שנים, אתמול הורחקו הסוסים באופן סופי מהעיר תל אביב-יפו. 'אלטע-זאכנים' כבר לא יורשו להיכנס לעיר העברית הראשונה כשהם רכובים על סוסים וחמורים, הקשורים לעגלות. וכך, בשנת ה-100 לתל אביב, מפנות בהמות המשא באופן סופי את מקומן לרכבי משא

"אנחנו מקווים שב- 2009 כבר לא נראה מראות של סוסים מוכים ורזים הסוחבים עגלות בעיר תל אביב-יפו" אמר אז פאר ויסנר, ראש סיעת הירוקים. "כל העניין של עגלונים המשתמשים בסוסים ככלי תחבורה הוא עניין ששייך לתקופה אחרת ולא ייתכן שכעת שהעיר עומדת לפני חגיגות ה-100 שלה עדיין יתקיימו תופעות שכאלה".

לכתבה באתר חדשות 2 לחצו כאן…

יש לך סוס או חמור? רשיונות, בבקשה

יום ראשון, 29 למרץ 2009   מאת:

כל מי שרוצה לגדל סוס או חמור בחצר ביתו, יחויב בהנפקת רשיון – זאת ההצעה לסדר שהגיש בשבוע שעבר חבר מועצת עיריית חדרה, אוהד מרחב, מסיעת הירוקים. המטרה: לשפר את איכות חייהם של הסוסים והחמורים המוחזקים באזור העיר חדרה.

לכתבה בYNET לחצו כאן…

דר' רפי קישון למען בעלי החיים

שבת, 24 לינואר 2009   מאת:

הירוקים מציגים את התוכנית שמונת הנקודות למען בעלי החיים. עיקרי התוכנית הם העברת הטיפול בנושא בעלי החיים ממשרד החקלאות למשרד להגנת הסביבה והגברת האכיפה בנושא.

דר' רפי קישון מספר 4 ברשימת הירוקים לכנסת מוסר:" ישנה טענה דיי מבוססת שהאדם הוא בעצם עוד חיה אחת מני רבות. אמנם מתוחכם מאוד אומנם בעל שליטה מדהימה בכלים ומכשירים שעשו אותו לחזקה שבין החיות על כדור הארץ, אבל עדיין חלק מההרמוניה של הטבע שמסביב. כל פגיעה מהותית בסביבה הטבעית תפגע גם באדם.
בזכות כוחו הרב הצליח האדם להיות הגורם השליט והדומיננטי על פני כדור הארץ : בכוחו בונה- ובכוחו מחריב. אנו במפלגת הירוקים רוצים לנצל את כוחו וחכמתו של האדם כדי לבנות ולא להרוס."

עוד מוסיף דר' קישון:"מפלגת הירוקים תפעל בכנסת ליישום תוכנית הירוקים למען בעלי-החיים"

להלן ראשי פרקים של התוכנית:
1. העברת הטיפול בענייני בעלי החיים ממשרד החקלאות למשרד הגנת הסביבה
2. הרחבת מבצעי העיקורים והסירוסים של חתולי רחוב לפריסה כלל ארצית כולל תקציב מיוחד לנושא זה
3. משמר אזרחי, בתמיכת משרד הפנים, שיעסוק בבעלי חיים:מניעת התעללות ואכיפה.
4. יוזמה לקביעת יום זכויות בעלי החיים שנתי
5. החזקת סוסים וחמורים – פיקוח ורישוי
6. קידום חוק מניעת ניסויים בבעלי חיים
7. הקמת תחנת חינוך ארצית שתעסוק בכל נושאים הקשורים בבעלי חיים
8. איסור יבוא ייצור ומכירת פרוות בעלי חיים

לתוכנית המלאה ותמיכה בה לחצו כאן…

מעומד הירוקים למועצת העיר ת"א רפי קישון בערוץ 10

יום חמישי, 04 לספטמבר 2008   מאת:

לצפיה בראיון בתוכנית על הבוקר בעורץ לחצו כאן… 

ת"א: דוקטור רפי קישון מצטרף לירוקים

יום רביעי, 03 לספטמבר 2008   מאת:

הווטרינר המפורסם יחליף את אורנה בנאי במשבצת "הידוען" ברשימה של פאר ויסנר

לכתבה  המלאה לחצו כאן

בעקבות מות הדגים: דרישה לוועדת בדיקה

יום רביעי, 06 לאוגוסט 2008   מאת:

המחדל בפארק הלאומי: מפלגת הירוקים טוענת לסכנה ממשית לבריאות הציבור בעקבות הצטברות פגרי הדגים באגם. יו"ר הסיעה, ד"ר אבי ליליאן: "כווטרינר ברור שיש סכנה למחלות ויראליות, בהן שפעת העופות"

לכתבה  המלאה לחצו כאן

תאמינו יש חברות ואהבה

שבת, 02 לאוגוסט 2008   מאת:

תעבירו לחברים

צייד ליוויתנים ודולפינים בצפון אירופה

יום רביעי, 23 ליולי 2008   מאת:


*אזהרה תמונות קשות לצפיה

להצטרפות לעצומה נגד צייד הליוויתנים והדולפינים לחצו פה