סוף לאלטע זאעכן?

11 למרץ 2008   מאת:

חברת  מפלגת  הירוקים, השחקנית ופעילה למען זכויות בעלי חיים, אורנה בנאי, מברכת על הצעת החוק. "תופעת האלטע זאכען ברחובות חייבת להיפסק מיד לאלתר. סוס הוא אינו טנדר ואינו רכב משא אחר. כמו שאף אחד מבעלי עגלות הסוסים לא היה רוצה להיות סבל ולסחוב על גבו ציוד במשקל שהיה ממוטט אותו.

"על התופעה הזאת לחלוף מן העולם. שום תירוץ של בעלי הסוסים כי מדובר בפרנסתם, בעיסוק שמונע מהם להדרדר לסמים לא משכנע ולא ישכנע לאפשר להם להתעלל בחיות."

לכתבה  המלאה לחצו כאן

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

תגובה אחת ל-“סוף לאלטע זאעכן?”

  1. מאת moshe daian:

    לגברת אורנה בנאי
    הצעת החוק של ארדן שאת מתפארת בו הוא חוק מטופש ולא ירוק
    עלייך כאחת המגדירה עצמה ירוקה להלחם להוריד את המכוניות מהכביש ולא את הבהמות אשר התהלכו בדרכים מאז ימי קדם וכיום בראותנו אותם בדרך מזכירים לנו לתושבים את האמת כי כך אמורה להתנהל התחבורה הירוקה בדרכים
    לדעתי יש לחייב את בעלי הבהמות להתייצב כל פרק זמן מסויים אצל וטרינר מטעם ארגון למען זכויות בעלי חיים אשר יפקח על מצבה התזונתי הבריאותי הגופני והנפשי כאחד של הבהמה ואם זו תהיה מטופחת אז כולנו נשמח גם הבהמות גם בעליהן וכל אוהבי החיות
    וליידיעתך גברת בנאי לא המכוניות נועדו לשאת משאות כי זה תפקידן של הבהמות לעזור וכמובן שבגבול יכולת כוחן וכל מה שנדרש מאיתנו בני האדם הוא להיות צדיקים ורגישים לבהמות ככתוב:
    יודע צדיק נפש בהמתו

לכתוב תגובה