ומאז נעלמו עקבותיו

16 למרץ 2008   מאת:

כשנבחר שמעון פרס לתפקיד נשיא המדינה, לכולם היה ברור שהפעם צפוי לנו נשיא מסוג אחר. עם אמירה, עם נוכחות, עם מנוע טורבו בלתי נלאה. היו מי שייחלו לכך, והיו לא מעט שחששו. מי האמין שפרס יהפוך לנשיא החיוור בתולדות ישראל?

דרור עזרא, רכז תחום ים וחופים במפלגת הירוקים, הרבה יותר חריף בעניינו של פרס. "יש לו בעיה של קונספט. הוא יעשה כל מה שיפרסם אותו. אם הטרנד עכשיו ירוק, הוא הולך על הירוק; אם מחר הטרנד יהיה אדום, הוא יעבור לאדום".

גם קצפו של עזרא יוצא על תעלת הימים שעליה חולם פרס, פרויקט ישראלי-ירדני משותף שיחבר את ים המלח עם ים סוף. "התוכנית הזו תהרוס את ים המלח. זוהי תוכנית אנטי-ירוקה", הוא אומר. עזרא בדק ומצא שבכסף הנדרש לכריית התעלה, ניתן להקים עשרה מתקני התפלת מים שיספקו 100 מיליון קוב מים בשנה, ועוד יישאר עודף בקופה. "אני לא אומר שזה רע לדבר על הנושאים הירוקים. אני בהחלט בעד לדבר", הוא מסביר, "אבל כשאני מתייחס לרעיונות של שמעון פרס, כמו למשל המזרח התיכון החדש בזמנו, אני מוצא שהקשר שלהם למציאות הוא קלוש, והנזק שהם עלולים לגרום הוא אדיר".

לכתבה  במקור ראשון לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

תגובה אחת ל-“ומאז נעלמו עקבותיו”

  1. מאת moshe daian:

    פרס מעוניין לקדם את פרוייקט תעלת הימים בעבור מקורביו בעלי ההון ביניהם יצחק תשובה
    כל הלב של מרכז פרס לשלום הוא לחלום ולרקום תכניות עבור "השלום" להפגיש ולתווך בין אנשי עסקים בארץ ומחוץ ולגזור קופון על "השלום"
    "השלום" זה עסק לכן אנשי עסקים גדולים בארץ תמכו בו כל כך והעבירו את מפעליהם לארצות "השלום"
    זה לא משנה אם זה על חשבון העובדים התושבים האזרחים שנמצאים במלחמה
    וכמובן לא אכפת לאנשי העסקים האלה מהסביבה הירוקה אחרי הכל עסקי "השלום" מעל הכל

לכתוב תגובה