תודה לכולם, על העבודה המדהימה

28 למרץ 2006   מאת:

בשם יו"ר מפלגת הירוקים בשם מנהיגי המפלגה תודה לכולכם, אתם התומכים והפעילים שלנו עשיתם עבודה מדיהמה!
לפי סקר של YNET מפלגת הירוקים על סף אחוז החסימה, ואם לוקחים בחשבון שיש לנו תמיכה גדולה בקרב הצעירים יתכן ולאחר ספירת קולות החיילים אנו נהיה בכנסת.
לכתבה בYNET לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

7 תגובות ל-“תודה לכולם, על העבודה המדהימה”

  1. מאת איתי:

    כמה קיבלתם (קיבלנו) מבחינת מספר הקולות (לא אחוזים)?

  2. מאת שרון:

    פיספסתם בגדול!
    בחירות אלו התאפיינו בכך שלרוב העם לא היתה דיעה נחרצת לגבי מפלגה זו או אחרת ולכן בוחרים רבים (ואני ביניהם) "איפשרו" לעצמם להצביע עבור מפלגה קטנה המייצגת אינטרס חשוב כלשהו. לדעתי הירוקים נכשלו קשה בהסברה ובתעמולה (רוב האנשים ששמעו שאני מצביעה עבור מפלגה זו לא הכירו אותה או בלבלו אותה בעלה ירוק.
    במידה וההסברה היתה טובה כמו זו של הגמלאים, לא מן הנמנע שהירוקים היו עוברים את אחוז החסימה.
    צר לי, מטרות המפלגה חשובות לי מאוד, ועם זאת, במידה ובבחירות הבאות יהיו מועמדים ראויים מבין המפלגות הבאות אצביע עבורם ולא אבזבז קול על מפלגה שאינה עוברת את אחוז החסימה

  3. מאת אלון:

    היינו מאוד קרובים! אסור להפסיק את המהפכה הסביבתית. יש יישובים רבים בארץ שבהם עברנו את אחוז החסימה ובגדול (עד 10% מהקולות). אני חושב שצריך להמשיך לעבוד למען סביבה נקייה ובריאה יותר ובמערכת הבחירות הבאה להיות יותר תקיפים ויותר בולטים גם במקומות שבהם לא הייתה בכלל תעמולה (למשל בירושלים לא ראיתי אפילו שלט אחד של הירוקים). מספר הקולות לירוקים גדל פי 4 ואפילו יותר, בפעם הבאה נעבור ובגדול! בהצלחה!

  4. מאת עמית ירוק:

    מפלגת הירוקים קיבלה 1.3% והיתה הקרובה ביותר להכנס לכנסת מבין כל הקטנות (עלה ירוק עם 1.1%
    במספרים זה בערך 41000 אישה ואיש
    אבל יש את ד"ר חנין שהוא בשר מבשרנו בחד"ש
    שיהיה לו בהצלחה
    שימו לב ש 1.3% מתייחס ל ספירת 99.7% מהקולות,
    כך שאבדה תקותנו להפעם,
    נפגש בפעם הבאה,

  5. מאת haim:

    הי חברים!
    שמחתי מאד להצביע בשבלכם.
    במידה ולא תכנסו הפעם אשמח לעשות זאת גם בפעם הבאה.
    חיזקו ואמצו

  6. מאת אלון:

    שלום ל פאר ומפלגת הירוקים ! אתמול הצבעתי לכם בפעם הראשונה וראיתי את התוצאות היום . במספרים מוחלטים המפלגה גדלה בערך פי 3.5 מאז בהשוואה לבחירות הקודמות !!!!! פעם הבאה הירוקים בכנסת ! התחלתי היום אתר עם דף בודד ובו קישור לאתר זה . השאלה שלי אם אני יכול לבנות אתרים עם תוכן מהאתר שלכם עם תמצית של מטרות והישגי המפלגה בקיצור ולעניין וכמובן תמיד עם קישור לאתרכם ( אינני מעוניין בפעילות מפלגתית) אני מעוניין להתמקד | רק | בפרסום של מפלגת הירוקים באינטרנט ו | רק | לקהל הישראלי בעברית בלבד . בהנחה שאם תנתן לי הרשות או לא אנא צרו קשר עימי בדואר שלי

  7. מאת ניר:

    שרון, הירוקים עבדו קשה מאד בבחירות האלה, והגיעו קרוב מאד לאחוז החסימה. אני לא יודע אם ההסברה של הירוקים היתה פחות טובה משל הגמלאים, אבל אני יכול לומר לך בודאות שלירוקים היה משמעותית פחות כסף מאשר למפלגת הגמלאים, פחות קשרים, ובעיקר – לא נפל בזכות הירוקים המזל שגרם לאופנה המשונה הזו של להצביע לגמלאים פתאום.

    אני שמח שהגמלאים נכנסו לכנסת, אבל אני לא חושב שמישהו, כולל הם עצמם, חשב שבאמת הם זקוקים לשבעה מנדטים. אין ספק שבבחירות הבאות הם יאבדו לפחות חלק מהם, אולי לטובת הירוקים. את זה נדע כשנראה מה יקרה בתחום איכות הסביבה בארץ עד אז. עם הקואליציה שמסתמנת עכשיו, נראה שיש "סיכוי" שאיכות הסביבה תראה אז כמו שנראות הפנסיות היום – ואז נראה מה יהיה.

לכתוב תגובה