הבעת תודה ממפלגת הירוקים

29 למרץ 2006   מאת:

תודה על התמיכה

שלום לכל התומכים והפעילים של מפלגת הירוקים,

ברצוני להודות לכם באופן אישי בשמי ובשמו של פאר ויסנר יו"ר המפלגה על התמיכה שלכם לאורך כל הדרך ועל הרוח הגבית שנתתם לנו אשר סייעה לכולנו להגיע להישג אדיר של 47,634 קולות שהם 1.51% מסך קולות המצביעים הכללי.

בזכותכם, מפלגת הירוקים עלתה לתודעה הלאומית כמפלגה המובילה את הנושאים הירוקים בארץ.
בשבועות האחרונים, הוצפנו באלפי פניות שהגיעו מכל קצוות הארץ לסיוע ותמיכה בדרכה של המפלגה, הרגשנו את החיבוק החם ששלחתם לנו מבעד למסכי המחשב והטלפון.

אנו במפלגת הירוקים פועלים כל השנה לקידום הנושאים הסביבתיים. ברוח זו נמשיך לפעול גם בשנים הקרובות ברמה המקומית וברמה הארצית.

המשיכו להתעדכן דרך האתר שלנו על הפעילות של המפלגה.

בברכה
הדס שכנאי
מזכ"ל מפלגת הירוקים

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

7 תגובות ל-“הבעת תודה ממפלגת הירוקים”

  1. מאת דנה:

    חבל שלא עברנו,
    אבל… כמעט.
    פוטנציאל יש, יעידו אחוזי תמיכה מאד נאים (5-10% ואף יותר) בישובים כפריים, בעיקר בגולן (עלה מסקירה מהירה של פירוט ההצבעה לפי ישובים). כנראה שצריך יותר מאמץ בערים (אפילו ברחובות, עירי, עם הפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן, המפלגה לא הייתה מורגשת מספיק ונאלצתי להסביר לאנשים שזה לא "עלה ירוק").
    בהצלחה בהמשך הפעילות המוניציפאלית ובכלל בעתיד.

  2. מאת אלון:

    למרות שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה הצד החיובי הוא שהיא גדלה פי 3.71 בבחירות 2006 ( הכנסת ה 17 ) רק להזכיר במספרים מוחלטים הצביעו הפעם 47,634 קולות ! תוצאות סופיות ניתן לראות בקישור הבא

    ולעשות את ההשוואה לעומת הכנסת הקודמת ( הכנסת ה 16 ) שבהן המפלגה קבלה קו12,833 קולות, הקישור לכנסת הקודמת
    ממש הצלחה ועלייה דרמטית ! .. בפעם הבאה הירוקים בפנים !!

  3. מאת רן:

    אני חושב שהגיע הזמן לאחר כמה מערכות בחירות שהירוקים לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה, שאדון פאר וייסנר יבין שהוא לא מצליח לספק את הסחורה, ויפרוש או יביא מישהו אחר למקום הראשון, כמו שעשה בזמנו פורז שהביא את טומי לפיד ושינוי קיבלו 6 מנדטים.

  4. מאת הדר:

    כל הכבוד לכם. אתם עושים מלאכת קודש בנושא בעלי-החיים.
    הצעה: ישנם המון אנשים שנושא בעה"ח יקר לליבם – אולם לא יודעים שאתם מטפלים בו ואינם מודעים אליכם ולמפלגתכם. כדאי להדגיש נושא זה, בעיותיו והטיפול בו – כי הוא "מדבר" לציבור הרבה יותר מנושא איכות הסביבה שנראה כללי מדי ופחות נוגע ללב.
    גיליתי במקרה הקשר שלכם לנושא, ואז בתוך יומיים סיפרתי עליכם לחברים שנושא בעה"ח קרוב לליבם והם מאד הופתעו והחליטו להצביע לכם.
    חבל שבכל המודעות שלכם מצויין "איכות הסביבה והחיים" – זה לא נותן שום מושג לעניין בע"ח.

  5. מאת תומר:

    חבל .. אבל .. בלי יאוש
    בפעם הבאה אנחנו בפנים.
    אם מישהו מהמפלגה יקרא את זה אז :
    הטעות הייתה חוסר הסברה מספקת ..
    ביחוד ההבדלה מעלה ירוק.

  6. מאת רון:

    הייתי מצביע הירוקים
    אם לא הייתם שמאלנים
    אלא מרכז ואול אף ימין

  7. מאת איתן:

    תודה לאלון על נתוני ההצבעות לכנסת ה 16 וה 17. לא הייתי מודע להפרש האדיר במספר המצביעים. אני מקווה שהמגמה אכן תמשך גם בבחירות הבאות.
    גם אני חושב שאין מספיק מודעות בציבור למפלגה עצמה. כשספרתי לאנשים (אינטיליגנטיים) שאני מצביע לירוקים, התגובה הראשונה היתה: "מה, אלו עם הסמים?" – לדעתי פשוט אנשים לא מודעים לקיום של המפלגה ולהבדל בינה ל"עלה ירוק".
    בכל מקרה, לא להתייאש, מקווה שבפעם הבאה נכנס לכנסת.

לכתוב תגובה