בלחץ מפלגת הירוקים בוטלה תחרות רכבי שטח של חברת יונדאי

29 לאפריל 2006   מאת:

מפלגת הירוקים בשיתוף פעילי איכות סביבה מאשדוד הצליחו לגרום לביטולה של תחרות יונדאי אקסטרים שהייתה מתכננת בשבת הקרובה בחולות אשדוד
יונדאי אקסטרים היא תחרות בה משתתפים כלי רכב לא סטנדרטים, שנבנו במיוחד לנסיעה בתנאי שטח קשים, שאפילו רכבי שטח רגלים לא עוברים בהם. למעשה הנסיעה בכלי רכב אלו היא באזורי טבע פראיים שטרם נפגעו מרכבי שטח.

זאת הפעם השנייה שמפלגת הירוקים מצליחה לגרום לביטול של תחרות רכבי שטח של חברת יונדאי, זאת לאחר שבשנת 2004 אנשי המפלגת הצליחו לבטל תחרות דומה של החברה בבריכת החורף של הרצליה.


ג'יפ חורש את החולות

בתחילת השבוע שנודע למפלגת הירוקים על התחרות המתכננת, פנו לעזרת "הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד" ולבועז רענן. בפעולה מהירה ונחושה אנשי הסביבה מאשדוד הצליחו לשכנע את המשטרה לא לתת אישור לתחרות. והתחרות בוטלה כפי שמתפרסם היום באתר חברת יונדאי:

התחרות הזו של חברת יונדאי היא שלישת בסדרת תחרויות השנה, גם בשני התחרויות הקדמות מפלגת הירוקים פעלה בנושא ואף הגישה תלונה למבקר המדינה לפני כחודש נגד המשטרה והשר לביטחון פנים שנתנו חסות לאירוע השני בסדרה.

דרור עזרא מראשי מפלגת הירוקים מוסר:"אנו רואים חשיבות רבה בביטול התחרות זו, ומברכים את עמיתנו מאשדוד על עזרתם. אנו רואים בחומרה רבה את העובדה שחברת יונדאי מארגנת תחרות למפלצות מוטוריות כאלו באזורי טבע שונים בארץ. אנו מאוד מקווים שחברת יונדאי למדה את הלקח ותפסיק להתייחס לטבע כאל מגרש המשחקים הפרטי שלה."

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

2 תגובות ל-“בלחץ מפלגת הירוקים בוטלה תחרות רכבי שטח של חברת יונדאי”

  1. מאת אדם:

    אולי במקום להלחם עם ארגונים ואירועים שלעיתים לכאורה קיים ניגוד אינטרסטים בינם לשמירה על הטבע, ניתן לחפש גישור. אם אתם יודעים שמדי שנה יונדאי מארגנים אירוע שכזה – מדוע אינכם עובדים איתם בשיתוף פעולה לבחור מסלול שיענה על צרכי כולם? האם המטרה כאן היא שמירת הטבע או יציאה לעיתונות?

    מעבר לכך האויב האמיתי של שמורות החולות בדרום הארץ הם קבלני החולות – נגדם המלחמה נראית הרבה פחות עיקשת. אולי מכיוון שיש לא מעט אנשי ציבור מעורבים בנושא?

  2. מאת miki:

    מדוע לשקר הארוע בוטל בגלל נמל השדוד שקרנים לו הייתם מקדישים מעט מזמנכם לעשיה אולי הייתם שווים משהו שקרניםֱֱֱ

לכתוב תגובה