מכתב לתושבי הצפון: "אל תנטשו את החיות"

29 ליולי 2006   מאת:

לתושבי צפון הארץ היקרים,
אני מחבקת אתכם מתפללת ומקווה שהשקט יחזור במהרה.בקשה לי אליכם אנא, אל תנטשו את בעלי החיים האהובים שלכם. חיות אומללות אלו אשר תלויות


אורנה בנאי וחבר

לחלוטין בכם, אינן מסוגלות לשרוד לבד. המצב באמת קשה עכשיו, אולם עלינו מוטלת החובה לעזור לאותן חיות מפוחדות אשר כמובן אינן מסוגלות להבין מדוע נותרו לבד ונזרקו לרחובות. אספו כלבים וחתולים נטושים וצרו קשר עם אחת העמותות או האגודות כדי שיבואו לאסוף אותן.

בעלי החיים יכולים לשהות באופן זמני בבתי המחסה, בפנסיונים פרטיים או אצל משפחות אומנות. מאות משפחות ברחבי הארץ הביעו את רצונן והסכמתן לארח חיות בביתן. אפשר להגיע אליהן באמצעות המידע באינטרנט או דרך העמותות.

אותם תושבים אשר נאלצו להשאר באזור הצפון אנא סיירו באזור מגוריכם בדקו באם אתם שומעים יללות או נביחות מאחד הבתים הסגורים, הזעיקו בדחיפות את שרותי ההצלה. במידת האפשר פזרו מזון ובעיקר מים בחצרות הבתים עבור כל אותם הכלבים והחתולים המשוטטים.
אנו מצדנו רוצים לעזור ולסייע לכם ככל הניתן. שתפו אותנו בקשיים שלכם, אנו מאוד רוצים לעזור ולהקל עליכם בתקופה קשה זו. בואו לא נשכח גם את חברינו הנאמנים,המסורים אשר צמודים אלינו בכל מצב ולעולם לא ינטשו אותנו.

אוהבות אתכם,
אורנה בנאי וסיגלית

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה