מפלגת הירוקים דורשת להוריד את קמפיין חברת סלקום "שיחה מכניסה"

24 לינואר 2006   מאת:

מפלגת הירוקים דורשת מן הרשות השנייה להוריד את הקמפיין של חברת סלקום שמעודדת את לקוחותיה להאריך בשיחה.

חברת סלקום העלתה בימים האחרונים קמפיין בשם "שיחה מכניסה" החברה מעודדת את לקוחותיה להאירך בשיחה עם האנשים אשר מתקשרים אליהם ובכך לזכות בהטבות.
במכתב ששלח יו"ר מפלגת הירוקים פאר ויסנר ליו"ר הרשות השנייה מוטי שקלאר מציין ויסנר: " באופן פרדוקסאלי, בעלון שהחברה מחלקת ללקוחותיה עם המכשיר, החברה ממליצה למשתמשים להגביל את משך זמן השיחות, זאת לאור סימני השאלה שנותרו לגבי השימוש במכשירי טלפון סלולאריים.
בנוגע לילדים, החברה ממליצה בעלון שלה, כי יש לנקוט בגישה של זהירות מונעת לאור מחקר שממליץ זאת.
מאחר ולדעתנו, הקמפיין לא עומד באמות מידה צרכניות בסיסיות, אסור לשדר אותו."

עוד כותב ויסנר: " לא ייתכן שבאותיות הקטנות בעלון ללקוח, החברה תמליץ להגביל את השימוש במכשיר ולעומת זאת אותה חברה תצא בקמפיין טלוויזיוני שמעודד את הלקוח להאריך בשימוש במכשיר ולא רק זאת החברה מעניקה הטבות לכך שהלקוח יגרום לבן שיחו להאריך בשיחה!
אנו רואים בכך ניסיון נלוז של חברה להכשיל את לקוחותיה ואף לגרום להם להכשיל את מכריהם."

במקביל מפלגת הירוקים הכריזה על קמפיין אינטרנטי הפוך לזה של חברת סלקום בשם "שיחה מצילה חברים". הכותרת של המבצע של מפלגת הירוקים היא "כל דקה פחות בשיחה עם חבריכם, תזכו לעוד 5 דקות זמן איכות בחברתם."
יו"ר המפלגה פאר ויסנר מוסר: "לפי מחקרים בעלום, ישראל היא אחת המדינות המובילות בשימוש בזמן אוויר, לדעתנו יש לעודד הפחתת השימוש במכשירים סלולאריים, אם המדינה לא פועלת בכיוון הזה מפלגת הירוקים תעשה זאת. אני מזמן את הציבור להצטרף למבצע באתר האינטרנט שלנו ונראה איזה מבצע יהיה יותר פופולארי"

להצטרפות למבצע "שיחה מצילה" לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה