מפלגת הירוקים למזוז:"לפנות לאלתר את חוף ג'ינו"

25 לדצמבר 2006   מאת:

בעקבות הממצאים החמורים שנחשפו בתחקיר של "ידיעות אחרונות" בנוגע לחוף ג'ינו בכנרת דורש יו"ר מפלגת הירוקים, פאר ויסנר, מן היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להורות לרשות הטבע והגנים לפנות את חוף ג'ינו ולהחזירו לגן לאומי כפר נחום.

בכתבה שפורסמה ביום שישי האחרון נטען כי אדם בשם יוסי ג'ינו השתלט על כ- 10 דונם בתחום גן לאומי כפר נחום והפך את המקום למסעדת חוף גדולה.
הדוברים בכתבה טוענים, כי מנכ"ל רשות הטבע והגנים מנע במשך מספר שנים את ביצוע צו בית המשפט לפינוי מסעדה זו מן החוף וזאת בשל לחצים פוליטיים כבדים, כך על פי הטענה.

יו"ר מפלגת הירוקים פאר ויסנר כתב למזוז:" יש חשד, לכאורה, שמנהל אחת מזרועת האכיפה של ישראל נסחט ואוים ע"י גורמים פוליטיים בכירים וזאת כדי שלא יבצע צו חוקי של בית משפט. אם נכונים הדברים שהתפרסמו בכתבה, הרי מדובר כאן בדברים חמורים ביותר שיש לחוקרם עד תום."

במפלגת הירוקים דורשים כי היועץ יורה לרשות הטבע והגנים לבצע לאלתר את הצו בית המשפט בנוגע לחוף, וכן לפתוח בחקירה בנוגע ללחצים והאיומים לכאורה שהופעלו על מנכ"ל רשות הטבע והגנים.

בנוסף דורש יו"ר מפלגת הירוקים כי המדינה תחל ליישם מדיניות של תביעות נזיקין: "לדעתנו על מדינת ישראל ליישם מדיניות של תביעות נזיקין על פולשים שכאלו שהפיקו רווחי ענק מניצול בלתי חוקי של משאבי המדינה. על המדינה לחייבם בתשלום פיצויים בגובה הכנסותיהם המשוערים מפעילות בלתי חוקית שקיימו."
 

למכתב שנשלח ליועץ לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (2 מצביעים, בממוצע: 3.00 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“מפלגת הירוקים למזוז:"לפנות לאלתר את חוף ג'ינו"”

  1. מאת חיים חליוה טבריה:

    העבודה כה מרובה מסביב לכנרת עד כי מרוב עצים לא רואים את היער וחבל.

לכתוב תגובה