מפלגת הירוקים: המיליארדר בני שטיימינץ גרם להרס וחורבן לוואדי ארסוף, בישוב ארסוף

12 לפברואר 2007   מאת:

עבודות חפירה בתוך השטח הפרטי  של המיליארדר בני שטיימינץ  בישוב ארסוף הרסו והחריבו  את  וואדי  ארסוף . אחד הוואדיות הייחודים ויפים באזור המרכז. מפלגת הירוקים: על פקחי משרד הפנים לעצור מיידית את העבודות.
הוואדי הינו קיר כורכר בגובה של 15 מטר , עשיר בצמחיה נדירה ומוגנת.

צילום:דרור עזרא
וואדי ארסוף לפני ההרס

עבודות החפירה הורידו מהמצוק 5 מטרים  אשר כיסו את הוואדי.  עבודות החפירה במקום מתבצעות  בשבוע האחרון. ונתגלו בסוף השבוע האחרון על ידי מפלגת הירוקים .

יו"ר מפלגת הירוקים , פאר ויסנר, אומר: "מפלגת הירוקים קוראת לפקחי משרד הפנים לעצור מיידית את העבודות המתנהלות במקום כדי למנוע הרס נוסף, כל שעה שעוברת  נגרם נזק שבלתי ניתן לתקן אותו".

דרור עזרא , רכז פורום השרון במפלגת הירוקים אשר היה במקום אומר " העבודות מתבצעות במקום נעשות , לפי מיטב ידיעתנו, ללא אישור של הועדה לשמירת הסביבה החופית. מדובר במקרה נוסף  של הון שמחריב את הסביבה וגורם לנזק בלתי הפיך . מדובר בפשע, נוף שנוצר במשך עשרות אלפי שנים  ונהרס בתוך שניות אחדות. אין זו הפעם הראשונה שבעלי הון בישוב  ארסוף  מנצלים את כוחם ופוגעים בקניין ציבורי ייחודי. בעבר עוזרו של בני שטיימנץ פנה אל מפלגת הירוקים וניסה להגיע להסדר על מנת לבצע את העבודות. אנחנו דחינו אותו".

צילום:דרור עזרא
 וואדי ארסוף אחרי ההרס.

צילום:דרור עזרא

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (4 מצביעים, בממוצע: 4.25 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“מפלגת הירוקים: המיליארדר בני שטיימינץ גרם להרס וחורבן לוואדי ארסוף, בישוב ארסוף”

  1. מאת חדשות מפלגת הירוקים » ארכיון » הירוקים לא מוותרים על ארסוף:

    […] "יש להעמיד לדין את האחראים" מפלגת הירוקים לא מרפה מהקיר התומך שבנה היהלומן בני שטיינמץ בשטחו שביישוב ארסוף. בשבוע […]

לכתוב תגובה