נתיב האגרה בכניסה לת"א חופף למסילת הרכבת; מחיר הטעות: חצי מיליארד שקל

15 לאוגוסט 2007   מאת:

בעוד כעשור תיאלץ המדינה להפסיק את פרויקט הנתיב המהיר לתל אביב ולפצות את הזכיין; העלות המשוערת: 480-600 מיליון שקל

לכתבה בהארץ לחצו כאן…
מה זו אגרת גודש דינמית?, לכתבה לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

תגובה אחת ל-“נתיב האגרה בכניסה לת"א חופף למסילת הרכבת; מחיר הטעות: חצי מיליארד שקל”

  1. מאת פלוני:

    מול הכניסה לבניין שבו אני גר, במרחק של מטר וחצי מהכיור שבו אני מצחצח שיניים כל בוקר, פולטת מסעדת "פינתי" זיהום וריחות בצורה מטרידה ומסוכנת לאור יום כל יום ובחסות העירייה!
    התמונה שאני מצרף כאן אולי נראית מזעזעת אבל אם אתם רוצים לראות את הסיפור האמיתי אתם מוזמנים לעבור בבוגרשוב 41, להיכנס בכניסה הצרה לשביל שהחומוסיה הזו השאירה לנו, לראות את הוונטה המוצבת בדיוק מול דלת הכניסה ולהתרשם מהריחות שאנו סופגים כל יום.
    למרות פניותינו לעירייה בעניין וביקורי פקחי העירייה במקום, ואל אף שהצורה שבה פולטת המסעדה את העשן והרעלים שלה לא משאירה מקום לספק שמדובר במעשה לא חוקי, מעדיפה עיריית תל אביב להילחם בחלשים ובאלה שאינם מפריעים לאיש!
    אותה העירייה שחייבה אותנו לשפץ את הבניין חיצונית לפני שנתיים אינה מתרגשת מכך שאת הצבע החדש על הקיר שמול הוונטה של המסעדה כבר מכסים כתמי שמן ואף לא מכך שעל הוונטה ספוגת השמן השחור הזו יש צינורות גז מסוכנים.
    יש פתרון פשוט לבעיה והוא מופיע מפורשות בחוק:
    "…יהיה המינדף מחובר לארובה שגובהה 2 מטרים מעל המבנה בו נמצא בית האוכל, או מעל גג הבניין הגבוה ביותר בסביבה…" תקנות רישוי עסקים (תנאי תברואה נאותים לבתי אוכל), התשמ"ג – 1983.
    לא ברור מדוע בעלי המסעדה בוחרים להתעלם מן החוק ומהסבל שהם גורמים לשכניהם. תמוה לא פחות הוא המחדל של העירייה – מדוע אינה פועלת לרווחת התושבים משלמי הארנונה, ומדוע דווקא במקרה זה אינה מקפידה שבעלי העסק ימלאו את הוראות החוק?
    תושב אומלל

לכתוב תגובה