כפר סבא צריכה מועמד ירוק אמיתי לראשות העיר

30 לינואר 2008   מאת:

010.jpg 

יו"ר מפלגת הירוקים פאר ויסנר וחבר המועצה מטעם הירוקים, גיא בן גל, מאזינים לתושבי סמטת אביב  

היום, יום שלישי 29.1.08 ביקר בכפר סבא יו"ר מפלגת הירוקים, סגן ראש עיריית תל אביב – יפו, מר פאר ויסנר. ויסנר שהוזמן לסיור על ידי יו"ר מפלגת הירוקים בכפר סבא, חבר המועצה גיא בן גל, ביקר בפארק החדש ובשכונת סמטת אביבים בעיר.

הסיור שכלל פעילים של מפלגת הירוקים בכפר סבא, תושבי שכונת סמטת אביבים (שהתלוננו על מפגעי הריח בשכונה) ועיתונאים התמקד בבעיות הסביבתיות של כפר סבא ובביקורת של מפלגת הירוקים כלפי המפגעים הסביבתיים.

במהלך הסיור הכריז מר ויסנר כי מפלגת הירוקים תרתם למאבק הסביבתי אותו מנהלים תושבי השכונה נגד עיריית כפר סבא בכל הקשור למפגעי הריח בשכונת סמטת אביבים.

בסיור לקחו חלק עו"ד גיא אופיר, המייצג את תושבי השכונה מול עיריית כפר סבא וכן מר אבישי מתיה יו"ר ועד הפעולה של השכונה. השניים הלינו בפני פאר ויסנר וגיא בן גל, על הטיפול המזלזל של העירייה בכל הקשור למפגעי הריח המתמשכים ועל  הזלזול מצד עיריית כפר סבא באי דאגה לבריאותם של תושבי השכונה.

יוזם הסיור, חבר מועצת העיר גיא בן גל מטעם הירוקים בכפר סבא הוסיף:

"מן הראוי שהעיר כפר סבא המתיימרת להיות עיר ירוקה תתחיל להשקיע את המשאבים הדרושים למניעת מפגעי הריח בשכונת סמטת אביבים. על העירייה להשקיע כספים בתיקון תשתית הביוב הלקויה ולא לספק פתרונות זמניים קוסמטיים. בכוונת הירוקים להציף נושא זה בישיבת מועצת העיר הקרובה".

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה