הבלוף של יעל גרמן

21 לאפריל 2008   מאת:

בעצם לא בלוף אלא בלופון, אבל הוא מעיד על התנהלות של יעל גרמן בשנים האחרונות.
הסיפור הוא כזה, אתמול ירדתי לחוף סידנא-עלי ונדהמתי לראות כי נעלמה לה ערמת הזבל שמקדמת את פני הבאים לחוף כבר חודשים, לא רק זה אלא יד נעלמה אספה את הזבל וסדירה אותו ב10 שקי זבל.
צילום: דרור עזרא
העניין פשוט נראה לי מוזר, הרי רק שלשום יום שבת(ערב החג) הערמה עדיין "פיארה" את החוף, למה היה למישהו היה דחוף לנקות את הערמה דווקא ביום החג, תהיתי?
הרי חודשים העירייה יודעת על הערמה, אני בעצמי דווחתי על הזנחה במקום הן למנהל רשות החופים בהרצליה, והן למנכ"ל העירייה יחיעים השמשוני, כן כן זה שלא מנגב את האבק מהתחת.
לא רק זה, העברתי את הסיפור לאחד המקומונים, שאפילו שלח צלם, אבל משם מה המקומון לא פרסם את הסיפור?!?

פתרון התעלומה התגלה לי כשחזרתי הביתה וקראתי בYNET כתבה על האופנוע המשתולל בחוף והבריונות (כתבתי על זה לא פעם), מייד הבנתי למה ניקו את הערמה.
כנראה ידע מישהו שהסיפור הזה הולך לקבל חשיפה, ויבואו צלמים ויצלמו את החוף, אבל אוי לבושה, הכניסה לחוף ניראת כמו מזבלה, לא טוב לתדמית.

הנה מה ששודר בערוץ 10, שימו לב לשקי הזבל באזור השירותים

זה בעצם הסיפור, לעירייה בהובלת יעל גרמן לא היה ממש איכפת שחודשיים עומדת ערמת זבל בכניסה לחוף, וכל מי שבה לחוף ליהנות מהים נגעל מן הזבל. מה שכן איכפת הוא שלא יראו את הזבל בטלביזיה!

הסיפור הזה על ערמת הזבל הוא לא מקרה בודד אלא צורת התנהלות של יעל גרמן לאורך כל כהונתה בתפקיד ראש העירייה.
העשייה של יעל גרמן היא מכוונת תקשורתית בלבד, חיפוש אובססיבי של כותרות חיוביות, וניסיון בכל דרך למנוע כותרות שליליות.
היא כנראה מאמינה שלא משנה מה עושים אלא הכיסוי התקשורתי לעשייה זו, ולכן בחירת הנושאים שהיא מטפלת בהם היא כזו.
דוגמא נוספת לעניין הוא הסיפור של המעלית בחוף אכדיה, יעל גרמן רצתה ממומנט גרנדיוזי על החוף, אבל איך מלבינים ציבורית את בזבז המיליונים. פשוט קוראים למונומנט הזה מעלית לנכים והופ משתיקים את כל הביקורת, אוקיי כמעט את כל הביקורת.

יעל גרמן, כמו אויבנו, מאמינה שלא משנה מה עושים העיקר איך מיחצנים, גם כישלון בעבודת יחצנות טובה יכול להפך "להצלחה".
אני חושב שרוב תושבי הרצליה יודעים שמצב העיר שונה מאוד מבלופים שמופעים בתקשורת, כמעט כל תושב שפונה אליי ברחוב מעדכן אותי מה הוא חושב על החלטה כושלת זו או אחרת של יעל גרמן.

יעל גרמן היא אולי אשת יחסי ציבור מוכשרת אבל היא ראש עירייה כושלת, כמעט כל ההחלטות של יעל גרמן שהיה לנו בהן עניין היו גורעות, ולא רק זאת, הנזק של חלק מהחלטות אלו הוא בלתי הפיך.

עוד כתבות על יעל גרמן באתר זה לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (10 מצביעים, בממוצע: 3.70 מתוך 5)
Loading...

אי אפשר לכתוב תגובות כרגע.