ויסנר: "איכות הסביבה היא נושא רציני מדי לפוליטיקאים."

13 למרץ 2006   מאת:

מפלגת הירוקים הרצה לבחירות לכנסת ה- 17 מברכת את עמותת "אדם, טבע ודין" על יוזמת סקר המפלגות הגדולות בנושאי איכות הסביבה. בין הנושאים שהועלו בשאלון היו קידום הצעת חוק אוויר נקי לישראל, הקמת רשות לשימור אנרגיה, מניעת בניה בהרי ירושלים, הרחבת חוק הפיקדון לבקבוקי שתייה ועוד.

בהמשך לדיווח בגלי צה"ל לפיו מרבית המפלגות הביעו תמיכה בנושאים השונים, וכמעט כולן הבהירו שבמצע שלהן סעיפים סביבתיים עתירי הבטחות – פרט לקדימה, המפלגה היחידה שלא ענתה ישירות על השאלון אומר פאר ויסנר, סגן ראש עיריית תל אביב ויו"ר מפלגת הירוקים: "נושא איכות הסביבה הוא קריטי. זו שאלה של חיים ומוות. נחמד מאוד שחברי המפלגות הגדולות הפכו "סביבתיים" כמו שלפני מספר שבועות כולם הפכו "חברתיים". על מנת שיום אחרי הבחירות הם לא ישכחו את נושא איכות הסביבה יש צורך אמיתי שמפלגה שחרטה על דגלה את איכות החיים והסביבה כמו מפלגת הירוקים תקבל ייצוג הולם בכנסת".

"אני שמח להגיד שאנו עברנו את אחוז החסימה בבחירות. אנו מתכוונים לקחת את משרד איכות הסביבה ולתת לנושא את המשקל הראוי לו. איכות הסביבה היא לא תענוגות – היא צורך קיומי. עניין של חיים ומוות. אם תרצו, זה משהו רציני מדי, בשביל פוליטיקאים" הוא סיכם בחיוך

לדוח "מנדט ירוק" של "אדם טבע ודין" לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה