פאר ויסנר: "עופר נמרודי מנסה לפגוע במפלגת הירוקים, הפועלת לסכל עיסקת נדל"ן של הכשרת הישוב, שבשליטתו, בחופי בהרצליה"

14 למרץ 2006   מאת:

לאחרונה התפרסמה בתקשורת ידיעה כי עיריית הרצליה מתכוונת לבצע חילופי שטחים בקרקע אשר מיועדת למלונאות. עפ"י הידיעה העירייה מתכננת חילופי שטחים בין שטח שמיועד למלונאות באזור המבואה של חוף השרון לבין החנייה הציבורית של חוף זבולון כאשר הכוונה הינה שבחניה המיועדת לבאי החוף יבנו דירות למגורים.

חילופי שטחים אלו מתוכננים להתבצע ביוזמת חברת הכשרת הישוב בבעלותו של עופר נמרודי, מבעלי קבוצת מעריב. "אנו במפלגת הירוקים למען איכות הסביבה פעלנו נחרצות לסיכול מהלך זה" אומר פאר ויסנר יו"ר מפלגת הירוקים וסגן ראש עיריית תל אביב. "זה הוא מהלך שישלשל כסף שמן לכיסם של בעלי הכשרת הישוב ומשפחת נמרודי ובמקביל יהווה גזילה של שטח ציבורי השייך לחופה של הרצליה. נציג מפלגת הירוקים בעירית הרצליה, יריב פישר, חבר מועצת העיר ויו"ר וועדת תיירות וחוף ים התריע על הנושא וכתב מכתב חריף לראש עיריית הרצליה גברת יעל גרמן בדרישה לא הוציא אל הפועל מהלך זה".

"אנו מקווים שעמדתנו זו תמנע מקבוצת הכשרת הישוב את המהלך שאנו רואים בו כגזל של שטח ציבורי יקר באיזור החוף, למטרות מגורים פרטיות. במקביל, קבוצת מעריב, הנשלטת על ידי עופר נמרודי, מנסה לפגוע בקמפיין הבחירות של מפלגת הירוקים תוך כדי יצירת בלבול והטעיית ציבור קוראי העיתון. "

"זו דוגמא נוספת לקשר הון, שלטון, תקשורת. עופר נמרודי מנסה לפגוע במפלגת הירוקים לאיכות הסביבה, הפועלת לסכל עיסקת נדל"ן של הכשרת הישוב, שבשליטתו. עם זאת ולמרות שקבוצת מעריב מנסה לפגוע בנו, במסגרת הסיקור העיתונאי שלה, אני שמח להגיד שעברנו את אחוז החסימה ואנו נמשיך להלחם בתופעת גזילת החופים, על ידי בעלי הון כדוגמת נמרודי, מתוך הכנסת" מצהיר ויסנר.

לכתבה שהתפרסה במקומון "צומת השרון" בתאריך 06.01.06 לחצו כאן…
למכתב ששלחנו בתאריך 10.01.06 שמביע התנגדות לעסקה לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה