פאר ויסנר: "יש לשנות התוכנית בשוק בצלאל – שלא תיראה כמו נזם זהב באף חזיר"

12 למאי 2010   מאת:

העירייה מבקשת לבטל הבנייה המגדלית לטובת בנייה מרקמית * קבוצת דנקנר השקעות מקבוצת דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה רכשה את הקרקע במתחם שוק בצלאל ב-2005 תמורת 6 מיליון דולר במכרז של העירייה * הדיון בתוכנית יתקיים השבוע

"שוק בצלאל ממוקם בין שוק הכרמל, נחלת בנימין, שינקין ובית ביאליק – אזור המאופיין בבנייה נמוכה", מסביר סגן ראש העיר ומ"מ הוועדה המקומית פאר ויסנר. "רצון היזמים לבנות שטרונגול שלא קשור למרקם החיים הסביבתי ולהפוך את המתחם למקום מנוכר אינו מקובל על חברי הוועדה, מינהל התכנון בעירייה או מחלקת ההנדסה. כבר לפני חצי שנה ביקשה הוועדה המקומית מהיזמים להגיש חלופות בנייה ועיצוב, והדבר לא נעשה עד היום", אמר ויסנר.

ויסנר פעל בחצי השנה האחרונה מול מספר משרדי אדריכלים שהציגו לפחות שתי תוכניות חלופיות בבנייה נמוכה. "התוכנית החלופית טובה ללב ליבה של העיר תל אביב. במידה והיזמים יסכימו לפעול לפי התוכנית החלופית נסכים להגדיל להם את הצפיפות במקום והם יוכלו לבנות דירות לצעירים וחנויות קטנות לפי אופי המתחם, ולא תוכנית שתיראה לכאורה כמו נזם זהב באף חזיר. זה שהעירייה מכרה את המתחם ליזמים פרטיים לא אומר שהיא מכרה את נשמתה".

לכתבה בדה-מרקר לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה