לא טסים בארקיע ושומרים על חוף כורסי בכנרת

12 למאי 2011   מאת:

מפלגת הירוקים מכריזה על חרם צרכנים נגד חברת ארקיע, זאת למען שמירה על חוף כורסי/אשלים בכנרת. במפלגת הירוקים סבורים כי יוזמת החרם תגרם לבעליו לחזור בהם מן הרעיון להקים את מיזם בחוף הכנרת.

דרור עזרא רכז תחום ים וחופים במפלגת הירוקים מוסר:"בעלי המיזם סבורים שהם ירווחו כסף מהפיכת חוף הכנרת לנדל"ן, אנחנו נוכיח להם כי לא רק שהם לא ירוויחו כסף, אלא הם יפסידו כסף ומוניטין בעסקים האחרים שלהם. אנחנו לא נמתין להרס החוף, כבר היום אנו קוראים ללקוחות של חברת ארקיע להתקשר לחברה ולבטל כרטיסי טיסה. ולהודיע לחברת ארקיע שהם לא יהיו לקוחות חברה שבעליה אחראיים להרס חוף בכנרת."

רקע:
בעלי חברת ארקיע, האחים נקש, הם בעליו של מיזם הנדל"ן בחוף כורסי, חוף בתולי יפיפה שכ-100 דונם ממנו נמכרו ליזמים תמורות 13 מיליון שקל בלבד. היזמים הינם בעלי אורכידאה ובעלי חברת התעופה ארקיע.
מדובר במיזם נדל"ן גרנדיוזי של 400 יחידות אירוח מלונאיות בשטח קרוב ל100 דונם בלב חוף פתוח יפיפה סמוך לשמורת כורסי ונחל סמך.
את החוף רכשו האחים נקש מן המינהל בסכום מגוחך של 13 מיליון שקל לאחר שזכו במכרז בשנת 2006. מפלגת הירוקים ניהלה מאבק נגד מכירת החוף, ולמרות שעל עצומה נגד מכירת החוף חתמו 40 אלף איש המינהל בראשות השר לשעבר מאיר שטירת לא נאות לבטל את המכרז.

באחרונה התחילו עבודות הבניה במקום, והמאבק נגד הרס החוף התחדש, בין השאר תושבי רמת-הגולן וגולשים יקיימו הפגנה מחאה ביום שישי הקרוב בחוף עצמו נגד הריסתו.

להצטרפות לדף הפייסבוק של חרם הצרכנים לחצו כאן…

לפרטים נוספים על המאבק לחצו כאן…

לעצומה משנת 2006 נגד הרס החוף לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה