לא כדאי להיות בגן החיות של יעל גרמן

29 לפברואר 2008   מאת:

אתמול ביקר השר להגנת הסביבה גדעון עזרא באפולוניה, אל הביקור הצטרפו כמובן בכירי עיריית הרצליה, כולל ראש העירייה יעל גרמן, היו שם גם בכירי המשרד להגנת הסביבה, אנשי רשות הטבע והגנים, וגם אנחנו.
הביקור עסק בנושא תוכנית המיגון של העירייה לחוף, התוכנית לה אנו מתנגדים, על תוצאות הביקור נוציא הודעה בהמשך.
 
במהלך הביקור הצגתי את עמדת מפלגת הירוקים, מיותר לציין שראש העירייה יעל גרמן לא אהבה אותה, אך בשלב מסיום היא איבדה את העשתונות וקראה לי "צבוע", ולא פעם אחת כמה וכמה פעמים זאת במהלך ביקור ממלכתי של השר ומול המכובדים שהשתתפו בביקור.
 צילום:דרור עזרא
אז למה טענה ראש העיר שאני "צבוע"? היא טוענת שאנחנו יזמנו את הסטת שביל ישראל מחוף אפולוניה בגלל שחוף אפולוניה מסוכן.
מדובר כמובן בטענה לא נכונה, אנו אומנם פעלנו להסטת שביל ישראל מחוף אפולוניה, לא בגלל חוף אפולוניה עצמו אלא בגלל מצוק מסוכן ביותר שנמצא בסמוך ומצפון לו (שפך תע"ש למי שמכיר).
בגלל תנאי השטח אי-אפשר היה להסיט את השביל מן המצוק הזה בלי לגרוע את אפולוניה וזה אכן מה שקרה.
אילו יעל גרמן היה טורחת לעושת חיפוש באינטרנט היא הייתה מוצאת מאמר שכתבתי בנושא הכולל לא מעט תמונות המצביעות על המצוק הספציפי שטענו שהוא מסוכן ביותר.
האבסורד בכל הסיפור שהמצוק הספציפי הזה כלל לא נכלל בתוכנית העירייה "להגנה" על המצוק אפולוניה, לא רק זאת אלא סיכוי גבוה שתוכנית העירייה תחמיר את מצבו.
 
די מצער שגרמן מאשימה אותי באשמות שווא, ולא רק אשמת שווא אלא שאני גם "זוכה" בגינה לכינוי גנאי מעולם החי.
 
להערכתי העניין הוא לא השביל, אלא על כך שאנחנו מעיזים לנהל מאבק ציבורי לשמור על חוף אפולוניה נגד התוכנית שלה לקבור את החוף תחת אלפי טונות של בולדרים.
המאבק הזה הוא לא מאבק אישי שלי אלא מאבק של ציבור גדול מתומכי מפלגת הירוקים, תושבי הרצליה, וכלל תושבי ישראל שמאוד אוהבים את החוף היפה והייחודי הזה. אנחנו רק משמש להם לפה ומיצגים אותם.
 
יעל גרמן בניגוד לתדמית מחוץ להרצליה, מתנהלת בבריונות אני חוותי זאת על בשרי כאשר פוטרתי מדירקטוריון החברה לפיתוח התיירות, רק לפני חודשיים היא אמרה אמירות קשות מאוד, ואנטי דמוקרטיות נגד אדם שהחליט להתמודד מולה, ורק לפני שבועיים היא החליטה לתבוע חבר מועצה שהעיז לבקר אותה.
 
אני לא נזקק לדימויים מעולם החי כדי להגיד שיעל גרמן היא רודנית גסת רוח שלא יודעת לקבל דעות שאינן תאומות לשלה. ללא ספק גרמן תצטרך להסביר לציבור למה ניסיון למנוע פגיעה באנשים הוא בעיניה צביעות.
מפלגת הירוקים תמשיך לפעול לשמור על חוף אפולוניה בשם אלפי האנשים שאוהבים את החוף, אנו לא מתכוונים להירתע אנו ננהל מאבק ציבורי, תכנוני ואם יהיה צורך גם משפטי נגד התוכנית של יעל גרמן להרוס את חוף אפולוניה.
 
לסיום, אם יעל גרמן תמצא לנכון להתנצל על-כך שהאשימה אותי בהאשמת שווא, אקבל את התנצלותה.

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (3 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

2 תגובות ל-“לא כדאי להיות בגן החיות של יעל גרמן”

  1. מאת איל רופא:

    אתה לא צבוע.

  2. מאת דרור עזרא:

    תודה איל 🙂

לכתוב תגובה