יו"ר מפלגת הירוקים דורש לבטל את מופע כוכב נולד בכינרת

27 לאוגוסט 2007   מאת:

במכתב שנשלח אתמול דורש יו"ר מפלגת הירוקים פאר ויסנר משר הפנים מאיר שיטרית להורות לאנשים משרדו להוציא צו הריסה למבנים שהוקמו בחוף גולן כהכנה למופע של כוכב נולד זאת בשל העובדה שמבנים אלו נבנו ללא היתר!

פאר ויסנר כותב במכתבו:"אנו רואים בחומרה רבה את העובדה שבימים אלו מוקמים מבנים ארעיים על חופי הכנרת וכל זאת ללא היתר חוקי. יצוין, כי בייעוץ משפטי שקיבלנו נאמר לנו במפורש כי כל מבנה, אפילו אם הוא ארעי, מחייב קבלת היתר בניה.
מקרה זה, של מופע גמר "כוכב נולד", חמור שבעתיים וזאת בשל העובדה שהפרת החוק "נחגגת" בפרהסיה, בזמן צפיית שיא ובחשיפה למאות אלפי אנשים.
למוסדות האכיפה אסור להיות סלקטיביים באכיפת החוק, גם במקרה שבו "העבריינית" היא תוכנית טלוויזיה פופולארית."

עוד מוסיף ויסנר: " אכיפת החוק בעניין זה חשובה גם ברמה העקרונית, הן משום שעל הציבור להבין שהחוק אינו מבדיל בין גדולים לבין קטנים ובין מפורסמים לבין אנונימיים והן בשל החשיבות שיש לשמירה על חופי הכנרת.
אנשי "כוכב נולד" יכולים להעתיק את מופע הגמר לאחד מעשרות האתרים שקיימים בישראל ואשר מיועדים למופעים מעין אלו. רשויות המדינה אינן יכולות להיות אחראיות לכישלון  המארגנים, הם לא קיבלו היתר בניה כחוק ועליהם לשאת באחריות לכך."

למכתבו של פאר ויסנר לחצו כאן..

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (3 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“יו"ר מפלגת הירוקים דורש לבטל את מופע כוכב נולד בכינרת”

  1. מאת עמרי שפר:

    שלום רב,
    זה בלתי נסבל כבר, שבכל שנה ושנה עושים שם, בכנרת את המופע ההוא. הוא רע מכל הבחינות, אפילו יותר רע למדינה שלא מבחינה סביבתית, לטעמי.
    עד מתי? לפחות שקבלנים בעלי חוצפה יבנו ללא היתר, אבל שילוב של שתי חברות ענק שכל העם שמע אודות? מתאים לסלקום ולכוכב נולד לערוך מופע ליד מטעי בננות, ממש מתאים.

    תודה רבה,
    עמרי שפר.

לכתוב תגובה