אולמרט והכרישים

24 לפברואר 2006   מאת:

קשר השתיקה לגבי אולמרט נמשך, מאמר זה נשלח למדורי הדעות של הארץ ומעריב ונדחה משום מה, תשפטו בעצמכם אם המאמר היה ראוי לפרסום בכלי תקשורת ארצי.


אולמרט והכרישים, תגידו ביי ביי לשטחים הפתוחים

בזמן האחרון אנו מתבשרים שעוד ועוד ראשי רשויות נוהים אחרי אולמרט כאילו היה החלילן מהמלין.
כמו החלילן מהמלין, אולמרט מנגן מנגינה שרק ראשי הרשויות יכולים להאזין לה ולנהות אחריה לאבדון. אותה מנגינה עוברת ליד האוזן לבני תמותה רגילים.
אולמרט אומר שני דברים שמאוד מושכים ראשי רשויות. הראשון, מתן קרקע כמעט חינם ליזמים והשני, "ביטול הועדות המחוזיות" הן מילות קסם שמעלות קולות הנאה מפיהם של ראשי הרשויות. "ביטול הועדות המחוזיות" משמעם, ביטול של חסם מפני בניה חסרת היגיון, והנטייה של ראשי הרשויות לשפות את מקרוביהם בזכויות בניה.

לא צריך להיות זבוב על הקיר במשרדו של אולמרט כדי לדעת זאת, בועדת הכלכלה של הכנסת ב22.03.04 אמר אולמרט "צריך סוף כל סוף לבטל חלק ניכר מהוועדות המחוזיות כי אין בהן צורך, אין בהן תועלת". ובועדה לביקורת המדינה ב28/07/03 אולמרט אמר "כשרוצים להשפיע על מחירי דיור ומחיר קרקע, … אתה מציף את השוק בקרקעות זמינות כדי לאפשר לבנות במקומות שונים, במינימום מחיר ולפעמים במחיר ‎0."

אולמרט הוא חלומם הרטוב של בעלי ההון בישראל, הוא מאמין שלקרקעות בישראל אין ערך ולכן צריך לתת אותם כמעט בחינם ליזמי נדל"ן, שיבנו עוד ועוד על הריאות הירוקות שלנו. בתירוץ הקלוש שזה יורד את מחירי הדירות.
מי שבקיא בעשייתו של אולמרט יודע שלא ענייניי בטחון עומדים בראש מעיניו של אולרמט, אלא נושא הקרקעות ומינהל מקרקעי ישראל.
הוכחה לכך הייתה ימים בודדים לאחר אשפוזו של שרון, ההחלטה הראשונה שאולמרט העביר הייתה מתן הטבות בזכויות בקרקע בשווי במיליארדים לחקלאיים.

הצבעה לאולמרט היא כמו לתת כרטיס אשראי פלטינה לא מוגבל, לחולה שופינג מועד.

אולמרט מחזיק בידיו את הרכוש הכי יקר של ישראל, קרקעות המדינה, כאחראי על ממ"י. סביר להניח ששתי הפעולות השלטוניות הראשונות שאולמרט יעשה במקרה שיזכה בבחירות הם, שיחורר סיטוני של קרקעות ליזמי הנדל"ן וביטול ועדות מחוזיות כי שם יש לירוקים, "הנודניקים" האלו, אפשרות לעכב פיתוח.
אם היו שואלים אותי, גם לפני אשפוזו של שרון, מי הפוליטיקאי הכי מסוכן לסביבה ולטבע, הייתי עונה ללא היסוס אולמרט. אולמרט הוא פוליטיקאי חסר מעצורים, שלא מבין שריאות ירוקות במדינה קטנה כמו ישראל הם הכרח ולא מותרות. אם אולמרט יהיה בשלטון ב-4 השנים הקרובות ללא איזונים פוליטיים ראויים הנזק שהוא יגרום יהיה לדורות.
אז מי שגר בישוב שראש הרשות בו עבר לתמוך באולמרט, צריך לדאוג ולדאוג מאוד, סיכוי גדול שהשטח הירוק שעל יד ביתו יהפוך לאזור בניה בשנים הקרובות. זאת כמובן לקול התשואות של ראשי הרשויות ויזמי הנדל"ן.

הצבעה למפלגתו של אולמרט ב28 למרץ משמע מתן יד חופשית לאולמרט לעשות ככול העולה על רוחו ברכושנו, ממש כמו להכניס את כרטיס האשראי האישי שלנו לתוך הקלפי!

*הכותב מועמד לכנסת ה17 ברשימת מפלגת הירוקים

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (9 מצביעים, בממוצע: 4.89 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“אולמרט והכרישים”

  1. מאת עמית מהשרון:

    המצב נראה מדאיג.
    שימו לב לכתבה הבאה שפורסמה ב- YNET ב- 23 בפברואר 2006:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3219961,00.html

    תקציר:

    קדימה שולחת זרוע מוניציפלית

    ההשתלטות על הסקרים – ובקרוב, כך נראה, על הגה השלטון – לא מספיקה למפלגה. ל-ynet נודע כי כ-100 ראשי ערים יקימו סיעות מקומיות של המפלגה בכל רחבי הארץ. הצעד צפוי לחולל מהפך של ממש בעשרות רשויות מקומיות, ולהשפיע על הרכביהן הקואליציוניים
    רוני סופר

לכתוב תגובה