על עיריית נתניה לפעול למניעת השתוללות הטרקטורונים בחופי הים!

05 לאפריל 2008   מאת:

בעקבות מעצרו של הצעיר בן 19 החשוד בפגעה בילד בן השלוש לעיניי הוריו ב"חוף העונות"לפני כשבועיים, דורש חבר מועצת העיר נתניה, אדיר בנימיני, ממפלגת הירוקים כי עיריית נתניה תפעל למניעת הישנות מקרים כאלה בעתיד באמצעות חוק המקנה לה את הסמכות לעשות זאת. הנושא יועלה במסגרת שאילתה בישיבת מועצת העיר הקרובה.


טרקטורונים על החוף

בנימיני מציין כי על פי חוק איסור נהיגה ברכב בחוף הים, התשנ"ז-1997 קיימת סמכות לפקחי העירייה לאכוף את איסור הנסיעה על חופי הים על ידי פקחי עירייה שקיבלו הסמכה מיוחדת לכך מהשר להגנת הסביבה ולאחר שעברו הכשרה לכך.

בנימיני שהחל לפני למעלה משלוש שנים במאבק לאכיפת חוק איסור העישון במקומות ציבוריים, גילה באותה עת באמצעות שאילתה שהגיש למועצת העיר, כי עיריית נתניה טרם הסמיכה אפילו פקח עירוני אחד לרפואה לאכיפת חוק זה. בעקבות הדיון במועצת העיר תוקן הפגם והוסמכו פקחים.

אדיר בנימיני (הירוקים): "עיריית נתניה נושאת באחריות למה שמתרחש בחופי הרחצה בתחומה והיא חייבת לדאוג לשמירה על הסדר והביטחון. מדובר בחוק שנכנס לתוקף כבר לפני למעלה מ-10 שנים. על העירייה והמשטרה למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד. סרט הוידיאו שתיעד את האירוע ושודר בערוצי הטלוויזיה לא הוסיף כבוד לעיר שכך מתנהלים העניינים בתחומה".    

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה