מעקב: חבית מלאה בחוף הים מול ארסוף

16 לספטמבר 2008   מאת:

כזכור לפני חודשיים נפלטה חבית מלאה בחומר כלשהו בחוף ארסוף. כבר כתבתי על כך שדיווח על החבית כמה וכמה פעמים למוקד רשות הטבע והגנים.

חבית מלאה החוף ארסוף
תמונה עדכנית של החבית

אז מה התחדש בשבועות האחרונים בקשר לחבית, האמת כלום ממש כלום, החבית ממשיכה לרבוץ על החוף ולצובר חלודה, אפילו בינתיים היא התמזגה עם נוף והיא נראת כמו עוד סלע על החוף.

לא פעם שמעתי אנשי מטעם רשויות אכיפת החוק ושמירה על הסביבה טוענים כי הציבור בישראל אפאתי ולא רגיש לסביבה. הסיפור הזה מעלה אצלי תהיות שמא הרשויות עצמם הן הן האשמות באפאתיות של הציבור.

הרי מה יחשוב אזרח רגיל שראה מפגע, טורח ומדווח עליו לרשויות אבל הדיווח שלו לא זוכה להתייחסות. האם בפעם הבאה שהוא יראה מפגע הוא בכלל יטרח וידווח עליו? האם אותו אזרח יעודד או לא יעודד את מכריו לדווח על מקרים כאלו?

הרבה פעמים נדמה לי שהאנשים ברשויות לא באמת רוצות שהאזרחים יטרדו אותם, הם הרי מעוניינים לעשות כמה שפחות עבודה ולקבל כמה שיותר שכר.
אם מתייחסים אל הרשויות כאל נותני שירותים, למה שירותים שנותנות חברות פרטיות הרבה יותר טובים מאשר שירותים שנותנים אנשי רשויות.
הבדל הוא בכך שבחברה פרטית איכות השירות הוא עמוד שידרה של החברה. הן החברה והן עובדיה נבחנים באיכות השירות שהם נותנים ואילו אצל הרשויות ועובדי הרשויות איכות השירות היא בכלל לא פרמטר, נותני השירות בכלל לא נבחנים על איכות השירות שהם נותנים, הבוסים שלהם (אנחנו) סלחנים ביותר ושוב ושוב בוחרים באנשים לא ראויים לעמוד בראש המערכת.

לסיום, לאחר שבמשך חודשיים לא קיבלתי שם התייחסות והחבית לא פונתה מן החוף, השבוע החלטתי לפנות לתקשורת המקומית. לדעתי רשות הטבע והגנים צריכה להסביר לציבור את אוזלת ידה בסיפור, מעניין אם השבוע החבית תפונה?

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“מעקב: חבית מלאה בחוף הים מול ארסוף”

  1. מאת חדשות מפלגת הירוקים » ארכיון » מעקב חבית: ראש השנה עם החבית בחוף:

    […] קודמים בנגע לחבית מעקב: חבית מלאה בחוף הים מול ארסוף 16/09/2008 המקרה המוזר של החבית ואולי לא כל-כך מוזר? 09/08/2008 […]

לכתוב תגובה