אזהרה מפני הפורום הישראלי לחופים

24 לאפריל 2012   מאת:

לפני כמה שבועות התברר לי שהוקם פורום שמתיימר לרכז המאבקים למען החופים, בפועל מדובר בפורום של אחת המפלגות, שנועד כנראה למשוך תקשורת ופעילים לאותה מפלגה.

מי שמובילה את הפורום הזה, זו ירדן שני רוקמן, שהינה עסקנית בכירה של מפלגה מסויימת, יריבה למפלגת הירוקים.
מיותר לציין שאיש מן הפורום הזה מעולם לא פנה אליי. לא ביקשו שנצטרף, אם סתם להתייעץ.
במפת האיומים שהפורום הזה פרסם נעדרים כל המאבקים הרבים שמפלגת הירוקים הובילה בחופי ישראל הנה הרשימה:
– המאבק על הבניית שכונת הוילות בשדות-ים
– המאבק נגד תוכנית שוברי הגלים בהרצליה, נתניה, ואשקלון.
– המאבק נגד המרינה בבת גלים
– המאבק נגד בניית שכונת הוילות בפלמחים
– המאבק לשמירה על חוף אפולניה
– המאבק נגד מגדל המעלית בחוף הרצליה
– המאבק נגד השכונה בסמוך למבצר אפולוניה

יותר מזה, דיברתי היום עם אנשים באדם טבע ודין, ונאמר לי שבגלל שהפורום הזה הוא זרוע של אחת המפלגות הם לא משתפים איתם פעולה.
אין לי בעיה שעוד ועוד אנשים יפעלו למען החופים מכל המפלגות ואני אסייע כמה שאני יכול, אבל נראה לי פוסל שמישהו שיש לו מטרות מפלגתיות יפרוס חסות על חופי ישראל ועל המאבקים לשמירתם, אני שכבר יותר מעשור עוסק בנושא חופים, אפילו לא חשבתי לעשות דבר דומה.

בקיצור, אנשי תקשורת ופעילים למען החופים אל תשתפו פעולה עם הפורום הזה, ותתרחקו ממנו, פשוט אנשים שאין להם דבר עם הובלת מאבקים למען החופים מנצלים אתכם.

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

2 תגובות ל-“אזהרה מפני הפורום הישראלי לחופים”

  1. מאת רחל כרם:

    דרור שלום,

    כאחד ממקימי הפורום הנ"ל, כאדם שאינו שייך לאף תנועה פוליטית, וכאדם שהוביל אחד ממאבקי החפים הגדולים (בצת) בשנים האחרונות – התפלאתי לראות את הפרסום הנ"ל. הפורום הוא יוזמה נדרשת, מבורכת וא-פוליטית לגמרי. ירדן היא אחת ממקימי הפורום ועושה עבורו את עבודת הריכוז, ללא אג'נדה פוליטית. הפורום הוא רשת פתוחה שכל מי שהחופים חשובים לו מוזמן להצטרף אליה באופן מלא או חלקי על בסיס נושא. כמוני עוד מתנדבים "בוגרי" מאבקי חופים שונים ואנו מנסים לפעול ברמה הארצית.
    רשימת החופים שנאבקתם עליה מרשימה ונשמח אם תצטרפו. האם ניסית? אגב, לא שמעתי מאדם טבע ודין שהם מתנגדים לפעילות הפורום – ההיפך. אז למה ללכלך?

  2. מאת דרור עזרא:

    רחל,
    בסופו של יום מי שמקבל את הקרדיט על פעילות הפורום זו פעילה בכירה של מפלגה יריבה שלנו, ויותר חמור שהיא בכלל לא מעורבת במאבקים למען החופים.
    כל מי שעושה למען החופים יבורך, אבל אם אתם בחרתם לשים בפרונט אדם מזוהה פוליטית, שרוצה לקבל חשיפה למטרות פוליטיות. אז אתם בהחלט מוטים פוליטית.
    בכל אופן, הבחירה בגברת הזו לא הייתה הכי חכמה, במיוחד לארגון שמיימר להיות נקי מפוליטיקה. הבחירה הזו מעידה על שיקול דעת מוטעה שלכם. וזה לא צובר לכם נקודות זכות.
    אתם גם לא מקבלים נקודות זכות על זה שאתם יוצרים מפת איומים על החופים, ולא פונים אלי לא במייל לא בפייסבוק ולא בשום צורה. הייתי אומר שעשיתם תחקיר די רשלני…

    האמת, אני מתפלא שאת בכלל מפנה אצבע מאשימה אליי? למה אני צריך לפנות אלייכם? מהיכן אני יודע שאתם עושים מפת איומים כזו?

    בכל אופן, התנהלות שלכם עד עכשיו לא הייתה הכי טובה. אם היא תשתנה אשמח לסייע.

    תודה,
    דרור

לכתוב תגובה