חברת המועצה מאיה כץ שוב פולטת שטויות בקשר לים

26 לאוגוסט 2013   מאת:

במקרה קפץ לי לעיניים טקסט שכתבה מאיה כץ אתמול, מן הטקסט הזה עולים שני דברים, אחד זה חוסר ידע, והשני זה צביעות.

אז הנה שירות לציבור לתושבי הרצליה, האמת בנושא, וגם על האופי של מאיה כץ.

השטיות של מאיה כץ

השטיות של מאיה כץ

חוסר ידע
מאיה כץ טוענת כי תחנת "השאיבה" של הביוב בחוף השרון היא "מיושנת", מן הטענה הזו מבינים כמה דברים אחד זה שמאיה כץ, לא מבקרת בחוף השרון בשנים האחרונות, אחרת היא הייתה רואה את העבודות שהיו במקום בשנת 2010, שדרגו את התחנה הזו.
הנה טקסט מתוך דוח של תאגיד "מי הרצליה" ל2011

תחנת השרון שודרגה בשנת 2010 והחלה לעבוד בשנת 2011 . התחנה הישנה נהרסה ונבנתה במקומה תחנה חדשה כאשר כל הציוד, מערכת החשמל, הפיקוד והבקרה הוחלפו בחדשים.

אתם ודאי תגידו שאני מגזים שאני שולח את מאיה כץ לקרוא דוחות של תאגיד המים והביוב של הרצליה ואולי אתם צודקים, אבל במקרה הזה לא צריך ללכת רחוק רק לפני חודש התפרסמה כתבה בנושא, ובה כתוב שחור על גבי לבן שמדובר בתקלה בתחנת "שאיבה" חדשה, אני יודע את זה כי אני אמרתי את זה בכתבה.

צביעות
חמורה יותר מחוסר ידע היא הצביעות, רק לפני חודשים הבאתי למועצת העיר הצעה למגר את התופעה של השתלטות מפעילי מיטות השיזוף על החופים ע"י השכרת מיטות שיזוף רק לפני דרישה בלי לפרוס אותן מראש.
איך מאיה כץ הצביעה? היא כמובן הייתה נגד ההצעה שלי. כאן הפרוטוקול עמוד 8.

לפני חודשיים לא הייתה למאיה כץ בעיה עם הפרטת החוף למפעילי הכיסאות, פתאום יש לה בעיה?

לא הייתי טורח להתייחס לשטויות של מאיה כץ, אלמלא הייתי רואה שלא מעט חברים שלי בפייסבוק לחצו לייק לשטות הזו, ואלמלא מאיה כץ לא הייתה מציגה את עצמה כ"נסיכת" החופים שמחפשת את קולותיהם של אוהבי חופי הרצליה.

הסיפור הזה מביא אותי לתהות על השיטה הדמוקרטית בישראל, האם באמת כדי לזכות בקולות הבחורים לא צריך עשייה, יושר ורקורד ציבורי, אלא מספיק קמפיין ממומן היטב, וחבורה של אוהדים שוטים בפייסבוק? את התשובה לזה כנראה נקבל ב23.10

לסקירה מלאה על פעילות מאיה כץ ושאר חברי המועצה בנושא חופים לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (3 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה