סעיף השוויון שיחסל את הדמוקרטיה – תשובה לבני בגין

07 לאוגוסט 2018   מאת:
פעם מאוד תפסתי ממנו אבל לצערי בני בגין פשוט מחרטט את עצמו לדעת.
נדלג על הטעות העובדתית שלו, במגילת העצמאות כתוב שוויון חברתי, ובגין מציע שוויון זכויות.
האמת אין שום הבדל בין המושגים האלו, שניהם מושגים עמומים, ואסור שהם יהיו בחוקים במיוחד לא בחוקי יסוד.
 

בני בגין בימים יפים יותר מויקיפדיה

אני רוצה לשמוע מבני בגין או מאחרים מה הגדרה של שוויון זכויות שצריכה להופיע בחוק, הרי בלי הגדרה הזו הכנסת פשוט מתאבדת ומעבירה את כל סמכויות החקיקה שלה לבית המשפט העליון, הם יחליטו מה זה שוויון זכויות. לא הפרשנות של בני בגין למושג ולא הפרשנות שלי תקבע אלא של השופטים.
ואגב, בחוקה האמרקנית אין את המושג שוויון זכויות, כי "הקדושה" של המושג הזה התפחה רק ב100 שנים האחרונות עם שיטות השלטון הכושלות הסוציאליזים והקומניזים.
 
אני אתן כמה דוגמאות מה יקרה אם המילה שוויון זכויות תהיה בחוק:
1. בית המשפט יחייב נישואים חד מיניים, ואפילו יחייב רבנים ואנשי דת לקיים טקסים כאלו, האם זו צריכה להיות החלטה של הכנסת או של בית המשפט?
 
2. שוויון זכויות משמעו ביטול ביטוח לאומי, זה לחולטין לא שוויון זכויות שנניח משפחה עם 10 ילדים מקבל קצבה הרבה יותר גדולה ממשפחה עם שני ילדים, או אפילו משפחה בלי ילדים אבל עם כלב. ומה עם קצבאות נכות, למה יש לנכה זכות לקבל מן המדינה קצבה של אלפי שקלים ואילו לאדם בריא אין את הזכות הזו? זו אפליה. ועוד ועוד, כל הבסיס של ביטוח לאומי בנוי על אפליה.
 
3. דרוזים, למה לבנות הדרוזיות יש זכות לא להיות בצבא ולרוב הבנות יהודיות אין את הזכות הזו. ומה עם אכיפה של עבירות בניה שהם זוכים לחסינות ממנה?
 
4. צבא, למה לנשים יש זכות לשרת רק שנתים בצבא, ואילו לגברים מדובר בשלוש שנים. ויותר מזה למה יש לחיילים מסוימים זכות לשרת ב8200 ולרכוש מקצוע יוקרתי ואילו חיילים אחרים רודפים אחרי ילדים בחברון. איזה שוויון יש כאן? הרי זו אפליה ברורה
 
5. מס הכנסה למה לאנשים עניים יש זכות לשלם 0% מס ואילו אנשים מבוססים נאלצים לשלם 50% מס? זו אפליה הכי גדולה שיש.
 
6. ארנונה – למה תערפי הארנונה בשכונות מסוימת גבוה יותר משכונות אחרות? למה תערפי הארנונה בישובים מסוימים נמוכים מישובים אחרים?
 
ויש אין סוף דוגמאות של חוסר שוויון, כי זו מהות השלטון, לאזן בין צרכים ומשאבים בצורה הטובה ביותר. ואת זה אי אפשר להשיג בשום פנים ואופן בעזרת שוויון. אלא אם מקימים משטר דיכוי אכזרי.
 
בני בגין ופוליטיקאים אחרים התמכרו פשוט לפוזה המתיפיפת ורוצים להרגיש טוב עם עצמם. אבל הכנסת המילה הזו לחוק יסוד היא פשוט הרס טוטאלי של הדמוקרטיה והיכולת של השלטון למשול. אסור בשום פנים ואופן להכניס את המילה הזו שוויון לא לחוק הלאום ולא לחוק כובד האדם וחירותו. מי שמציע את זה הוא אדיוט שימושי של הכת הפרוגרסיבית שרוצה להעביר את הסמכות מהציבור ונבחריו לקומץ אנשי אליטה לא נבחרים שיהפכו לסוג שמלוכה חדשה.
 
ואם הוא לא אדיוט שימושי וזה נעשה בידיעה ברורה אז יש כאן מעשה נוכלות חסר תקדים. אנשים שנבחרו ע"י הציבור פשוט רוצים למחוק את הציבור מהליכי קבלת החלטות ולבטל את הדמוקרטיה.
 
כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה