הירוקים אומרים "לא" למחטף של הועדה המחוזית ודורשים דיון חוזר בעניין כיכר רבין

17 לאוגוסט 2006   מאת:

סיעת הירוקים מבקשת מהיועץ המשפטי לממשלה לבחון את הנושא שנית בטענה כי מהמתנגדים לתוכנית הוסתרו פרטים מהותיים

לדרישת סיעת "הירוקים" בעיריית תל-אביב-יפו, התקיים לפני כשנתיים "שימוע ציבורי" בעניין עתיד כיכר רבין, והציבור אכן הביע את מחאתו והתנגדותו הנחרצת לתוכנית. החלטת הועדה המחוזית לאישור החניון התקבלה מבלי להתייחס לשימוע הנ"ל.


כיכר רבין

מספר מקומות החנייה בתוכנית שאושרה הופחת במחצית, חניון שכזה ישנה את אופיה של ככר העם. מעבר לכך, הדבר מעלה בספק את נחיצותו וכדאיותו של חניון מתחת לכיכר רבין. זאת ועוד, באם יוקם החניון, תהיה לו השלכה חמורה על הכיכר והסביבה, שהרי פתחי הכניסה והיציאה שיבנו על הכיכר וסדרי התנועה באזור, יהפכו את חיי התושבים לגיהנום ויחריפו את בעיית זיהום האוויר והרעש.

לא ברור למי נחוץ חניון נוסף בכיכר – בוודאי לא לתושבי העיר ת"א-יפו. סביב הכיכר קיימים חניונים, לעיתים ריקים למחצה, כך שאין צורך בחניון נוסף שתהיה לו השלכה חמורה על אחד מהנכסים הגדולים של הציבור ושיהפוך את העיר לתלויה ברכב הפרטי על חשבון התחבורה הציבורית והרכבת התחתית בעתיד.

מאחר והועדה המחוזית שאישרה את הקמת החניון ניצלה את המצב לקביעת עובדות בשטח, בעוד דעתו של הציבור נתונה כל כולה למערכה בלבנון, אנו מבקשים ממך להורות לועדה המחוזית לתכנון ולבנייה לקיים דיון חוזר על עתיד הכיכר.

לקראית המכתב[PDF] שנשלח ליועץ המשפטי לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה