הכרזת הירוקים: הרשימה למועצת העיר הרצליה

15 לאוקטובר 2008   מאת:

בראשות דרור עזרא יו"ר הירוקים בהרצליה

דרור עזרא – יועץ ומתכנת מחשבים בכיר
פעיל סביבתי שנים ארוכות באזור השרון, הוביל מאבקים לשמירת החוף ושמירה על שטחים פתוחים בשרון. בין יתר הפעילות הירוקה, הגיש דרור מספר עתירות לבג"ץ בעניין תע"ש נוף-ים וכביש 531.

במקום השני יואל חדידה – יועץ איטום
פעיל סביבתי, איש ים וטבע ותיק, הוביל מספר מאבקים לשמירת הטבע בהרצליה, בין השאר הצליח להציל את שלולית החורף של הרצליה ולגרום לכך שחלקה ממנה ישמר.

במקום השלישי אריק ליברמן – יזם ואיש עסקים בתחום האקולוגי
מבכיר ועד ההורים העירוני, כבר יותר מעשור משמש בתפקידים שונים בוועד ההורים, פעיל חברתי שנים ארוכות.

במקום הרביעי עו"ד משה לוי –עורך דין עצמאי
עוסק בתביעות אזרחיות מול הרשויות, בין השאר הגיש עתירות למען שמירה על שטחים פתוחים בגליל-ים ונגד זיהום קרקעות. בעבר חוקר ביאח"ה.

במקום החמישי בטי תורג'מן – פעילה חברית ואמנית
פעילה חברתית בנווה עמל, עוסקת בהתנדבות בעזרה לזולת וטיפוח השכונה.

דרור עזרא:"רשימת הירוקים למועצת העיר מורכבת מאנשי עשייה, העוסקים שנים בפעילות סביבתית וחברתית, דאגה לחי לצומח ולשטחי הנוף הייחודיים שבאזורינו.
אנו בטוחים כי הירוקים בהרצליה יהוו גורם משמעותי במועצת העיר הבאה. כל אחד ואחת מן האנשים ברשימה מביא איתו עשייה ורצון לתרום לעיצוב דמותה הירוקה של העיר הרצליה."

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (2 מצביעים, בממוצע: 4.00 מתוך 5)
Loading...

3 תגובות ל-“הכרזת הירוקים: הרשימה למועצת העיר הרצליה”

  1. מאת אורן:

    1. אשמח אם תפרסמו את עיקרי המצע שלכם. מה יהיה המיקוד לפעילותכם בעיר הרצליה בשנים הקרובות?

    היום יותר מתמיד, להגיד "אנחנו אנשים שאוהבים סביבה" זה כבר ממש לא מספיק. היום כל מועמד ורשימה אומרים "אנחנו ירוקים" (למה? כדי למכור), ובפרט למפלגת הירוקים יש ברקורד כמה כתמים "אפורים" כמו השותפות לקואליציה בעיריית ת"א והצבעת בעד עניינים לא ירוקים.

    2.
    לגבי יואל חדידה, מבלי להכיר אותו, אני משוכנע שלא הוא לבדו הציל את הבאסה כפי שאתם מנסים למכור. למיטב ידיעתי השתתפו במאבק גורמים נוספים, כמו החברה להגנת הטבע:
    http://www.busha.co.il/index.php?option=com_content&view=article&id=230:2008-07-20-17-31-43&catid=101:2008-03-17-13-31-21&Itemid=142
    (בתוך העמוד יש לינק למסמך מפורט יותר בו רואים שהתבצעו מחקרים של צוות אקדמאים מאוניברסיטת תל אביב, למשל. במסמך יואל חדידה לא מוזכר פעם אחת.)

  2. מאת אורן:

    לגבי המצע – מצאתי לינק אליו בעמוד הראשי.
    עם זאת, על כל תת כותרת כתובות שתי שורות והכפתור "להרחבה" מוביל לשום מקום רלוונטי, בטח תרצו לתקן את זה.

  3. מאת דרור עזרא:

    שלום אורן,
    החברה להגנת הטבע הצטרפה לעיסוק בעניין הבאסה רק בשנה האחרונה, יואל מעורב בנושא שנים ארוכות, הן כחובב טבע, הן בועדת היגוי של הפארק, והן דחף לקיום הסקר מטעם העירייה ע"י אונ' ת"א ויואל אף מוזכר בסקר זה.

    אני חייב לציין שללא התערבותנו לא הייתה נשמרת פיסה אחת של בריכת החורף, לעירייה הייתה כבר תוכנית מאושרת של פארק מלאכותי עם נחל מלאכותי במרכזו ללא שמירת טבע כלל…

    ראה סיכום סיור שערכנו לראש בתחילת 2004 שהוביל לשינוי תוכנית העירייה!

    http://www.green-party.org.il/Herzliya/baasa2.htm

    לגבי החברה להגנת בטבע, יש לנו ניסון לא נעים של חוסר פירגון מצדם, אבל שיבושם להם לנו חשוב לשמור על הטבע ולא לגנוב קרדיטים…

    תודה,
    דרור

לכתוב תגובה