די למגדלי השמועות !

19 לאוקטובר 2008   מאת:

לפי כשבוע פורסמה כתבה בעיתון תל אביב שכותרתה מנסה לצייר אותי כמי שביד אחת פועל לאישור המגדלים בכיכר וביד השניה ומטעמי בחירות מנהל קמפיין נגד המגדלים. אותה כתבה שתוכנה רחוק מהאמת ומלאה באי דיוקים ובסילוף העובדות, משמשת את האינטרסנטים השונים , הן הנדלנים והן הפולטים ,כדי לפגוע באמינותי , בהתאם לזאת החלטתי לעשות סדר בדברים כדי להבהיר , התנגדנו ! ונמשיך להתנגד לטירוף המגדלים בתל אביב !!!

הטענה כי הצבעתי בעד מגדלים בכיכר המדינה בתל אביב לא היתה ולא נבראה והיא המצאה של בעלי אינטרסים פוליטיים , אשר אינם בקיאים ככל הנראה בענייני תיכון ובנייה. בנושא זה המסמכים הכתובים שחור על גבי לבן מדברים בעד עצמם ואין כאן מקום לפרשנויות של בעלי אינטרסים או גורמים אחרים. צריך רק לדעת לקרוא את הנאמר בהם.

ישיבת ועדת המשנה לתיכנון ובניה בישיבתה ב27.6.2007 לא דנה כלל ועיקר בנושא בניית המגדלים בכיכר המדינה, אלא עסקה בהמרת שטחי מסחר למגורים . כמי שדגל ודוגל גם היום כי על הכיכר להישאר כסנטרל פארק של תל אביב ללא בניני מגורים וללא שטחי מסחר על אחת כמה וכמה. על כן הטענה כי בעבר הייתי בעד הקמת המגדלים הינה שקרית מכל יסוד. לא רק שהתנגדתי ואני מתנגד לבניית המגדלים, אני הבאתי מספר שטחים חלופיים הנמצאים ברשותה של עיריית תל-אביב יפו להקמת יחידות הדיור אשר על פי התוכניות אמורות היו לקום על כיכר המדינה. האלטרנטיבה אותה אני מציע כפיצוי אפשרי לבעלי הקרקע:בניית 300 יחידות דיור במתחם בבלי, תוכנית 1770 א' אשר בבעלות עיריית תל-אביב-יפו ,מגדל "בית אלה" במע"ר הצפוני, המיועד למגורים ולמשרדים – בבעלות עיריית תל-אביב-יפו 12.000 מ"ר מתוך 36.000 מ"ר המאושרים לבניה.

בניית 300 יחידות דיור במתחם השוק הסיטונאי שבבעלות העירייה.

התנגדותי להקמת המגדלים בכיכר המדינה אינה נעשית ממניעים כלכליים אלה כולה ממניעים מתוך אמונה בנושא.

הירוקים בתל אביב הם היחידים הנאבקים כבר שנים נגד מגדלים בעיר תל אביב וכיכר המדינה לא היה המאבק הראשון . קדמו לו מאבקים על מגדל נווה צדק, מאבק על מגדל ברמז ארלוזורוב (שטח ציבורי), מאבק נגד מגדל אסותא ואחרים. שבכולם נלחמתי נגד טירוף המגדלים בתל אביב. הירוקים בתל אביב ראו כל העת את טובתו של המרקם העירוני בתל אביב ולא שינו את דעתם בנושא בסנטימטר אחד. כל טענה אחרת היא שיקרית, אינה מתבססת על עובדות ומושמעת מפיהם של מי שלא נכחו בישיבת ועדה מקומית בחייהם.

אני וחברי בירוקים נמשיך לעשות להפסקת טירוף המגדלים בתל אביב ונתייצב בפני כל תושב אשר יהיה מעוניין להצטרף למאבק שהוא למען העיר תל אביב – יפו ותושביה.

בכתבה אף צוטט מייסד עמותת אורבניקה שהיתה שותפה איתי במאבק שהביע כביכול את אכזבתו מכך שניצלתי אותם לטובת מניעים פוליטים

אני מצרף לכם מכתב שקיבלתי בעקבות הכתבה מהבחור מעמותת אורבניקה שלמעשה ניהל מולי את הקשר בכל תקופת המאבק,לשיפוטכם…

(בהערת אגב, שימו לב כי הוא מציין כי הוא משתייך לגוף פוליטי יריב לי ועל אף זאת הוא אומר דברים שכדי לקרוא)

שלכם,
פאר ויסנר
יו"ר מפלגת הירוקים

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (4 מצביעים, בממוצע: 3.00 מתוך 5)
Loading...

2 תגובות ל-“די למגדלי השמועות !”

  1. מאת מגדלים:

    מה עמדתה של מפלגת הירוקים בנושא הבנייה לגובה?

  2. מאת אבי פרידמן:

    אין ספק שנעשה קמפיין נאצה נגד פאר ויסנר ומפלגת הירוקים בתל אביב וחשוב לחקור מי עומד מאחורי הקמפיין ולחשוף זאת, כי מדובר בחבלה בדמוקרטיה. ברור שיש כאן אינטרסים וחשוב שמפלגת הירוקים ופאר ויסנר עצמו יקחו בשיא הרצינות את מסכת ההשמצות ויחקרו לעומק מי עומד/ים מאחרויה. אם הדבר לא יעזור עתה הוא יסייעל בהמשך הדרך של הירוקים בעתיד. היה זה קמפיין מכוער ביותר למתוכנן היטב שהושקעה בו הרבה מחשבה וקשרים וחשוב, לטובת הדמוקרטיה והצדק שעושי הקמפיין הזה יחשפו!!!

לכתוב תגובה