די לשטיפת המוח בנוגע לעברייני ההגירה

30 ליולי 2009   מאת:

בחודש האחרון מתנהל קמפיין בנוגע "לפליטים", הקמפיין הזה נותן הרגשה שהתקשורת הישראלית מנסה לדחוף לישראל בגרון איזשהו עניין מפקפק שספק אם מקובל על כלל הציבור.

ראשית ההגדרה "פליטים" היא לא נכונה מדובר בעברייני הגירה וגנבי גבול. שאני מאבחן את הנושא כמה עניינים מעוררים בי ספקות שלא מדובר בפליטים.
א. עברייני ההגירה האלו, משלמים אלפי דולרים למבריחים בדואיים בסיני, הרי אף-אחד לא מאמין כי שהבדואיים המבריחים את האנשים האלו לישראל מתוך חמלה.

ב. נהוג לחשוב כי האפריקאיים שגונבים את הגבול הם פליטי דרפור שחווים במצרים סכנת מוות, מדובר בפיקציה. ראשית דרפור עצמה נמצאת במערב סודן, ובכלל לא גובלת במצרים. שנית, הפלטים מדרפור נמצאים או בדרפור עצמה או בצ'אד. כך, שספק גדול אם הסודנים שגונבים את הגובל הם אכן פליטים מדרפור.

ג. דתם של אותם עברייני הגירה היא מוסלמית, הרוב השולט בסודן הוא מוסלמי ערבי ומלחמה בדרפור היא על רקע אתני, אז ספק אם אותם אנשים שמגיעים אלינו גורשו מסודן על רקע אתני.

ד. "פליטים מאריתריאה" אכן באריתריאה יש מאבק בין דתי אבל המאבק הזה כמעט ולא גרם לפליטות.

הנה המספרים מתוך אתר האו"ם מן השנים 2004 עד 2008 לגבי פליטים

Total Population of Concern -> By Category -> By Country of Asylum -> Category by Country of Asylum -> Total population of concern

(Periodicity: Year, Applied Time Period: from 2004 to 2008)


2004

2005

2006

2007

2008

Egypt

99,208

100,047

104,468

112,515

112,605

Eritrea

14,589

6,041

6,657

7,061

5,084

Israel

574

1,548

1,700

6,918

14,870

Sudan

845,867

1,048,262

1,622,222

1,695,573

1,499,683

שימו לב למספרים של 2008, מספר הפליטים במצרים נשאר ייצב, מספר הפליטים מסודן יורד ורק מספר הפליטים שישראל קולטת הוכפל. מהיכן נוספו 8000 פליטים לישראל כאשר מספר הפליטים באפריקה פחות?

מדובר לכל הפחות בתרמית, של אותם עבריני הגירה שגונבים את הגבול ומתחזים לפליטים אשר משתמשים בקבוצות הרבות שיש בישראל שכל קיומם הוא לסיוע "לפליטים", המשוואה לקבוצות אלו פשוטה אין "פליטים" אין תקציבים. אותם קבוצות מנצלות באופן ציני את הרגישות של הישראלים לאנשים נרדפים.

אני אומר לכל הפחות, כי החשש שלי הוא כי מודבר בשלב ראשון של מיזם של מבקשי רעתה של ישראל, בין השאר לביטול חוק השבות לפעול "להכשרת הלבבות" לשיבת הפליטים הפלסטינאים, ואולי להציג את ישראל במערומיה כאשר היא דואגת לפליטים מאפריקה ומתעלמת מהפליטים הפלסטינאים.
שווה לתהות ולחקור מהיכן יש לאותם "פליטים" כסף לשלם למבריחי הגבול? מה שיותר מעניין הוא מהיכן יש לאותם קובצות שמנהלות את המאבקים למען אותם עברייני הגירה מימון?

ההיבט המוסרי

הטענה המרכזית של אותם קובצות ממונות ומאורגנות למען הפליטים, היא של לישראל יש חובה מוסרית לדאוג לפליטים מאפריקה, האומנם?
האם ישראל ניהלה קולניות ששדדו וניצלו את תשובי אפריקה במשך מאות שנים? לא, אלו היו מדינות אירופה!
האם ישראל ייבאה במשך מאות שנים עבדים מאפריקה לעיבוד השדות ביבשת אמריקה? לא, אלו היו מדינות אמריקה בראשם ארה"ב!
האם ישראל עסקה בסחר עבדים ואספקת עבדים לאותם מדינות? לא, אלו היו מדינות ערב!

אולי יש כמה אנשים שלא שמו לב לזה, אבל ישראל היום נמצאת במאבק דמוגרפי, הפלסטינאים ומדינות ערב מאוד מעוניינות ליצור בעיה דמוגרפית לישראל, בדרך זו נכנסו מירדן עשרות אלפי ואולי מאות אלפי ירדנים שהפכו לתושבי ישראל. יש עשרות אלפי מקרים של מה שנקרא "איחוד משפחות". שלא מעט מהם חתונות פיקטיביות שנועדו לקבלת אזרחות ישראל. ועכשיו יש את עברייני ההגירה המוסלמים מסודן, אני שאול את עצמי מה הלאה?

הדרך לטפל בעבריינים האלו היא פשוט להעניש אותם כמו שמענישים את כל העבריינים בישראל, להעמיד אותם לדין, כמו שעשו להירשזון ובניזרי.
אתם קובצות "למען הפליטים" בעצם רוצות שמדינת ישראל תיתן חנניה לעברייני ההגירה, אני חושב שכמו שרבים חשבו שזו אווילות לתת חנינה לעברייני ההתנתקות, זו תהיה אווילות לתת חנינה לעברייני ההגירה.

יש אנשים שחושבים הדרך למנוע את התופעה היא לבצר את הגובל עם מיצרים ולגרש את העבריינים, אני חושב שהדרך היא להרתיע את העבריינים. פשוט, לשפוט אותם לעונשים חמורים ורק לאחר שיסיימו לרוצות את עונשם לגרש אותם.
אני לא מוצא שום הצדקה, לא לאכוף את חוק הכניסה לישראל, בדיוק כמו שיש לאכוף את חוקי התכונן והבניה וחוקי הסביבה.

בקיצור, הקמפיין למען עברייני ההגירה הוא פשוט שטיפת מוח קשה, אם לא תרמית.

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (5 מצביעים, בממוצע: 4.20 מתוך 5)
Loading...

2 תגובות ל-“די לשטיפת המוח בנוגע לעברייני ההגירה”

  1. מאת ירון:

    הצגת את העיניין באור שקול ומפוכח, חף מאינטרסים וחושף את הסכנות שבתופעה.

  2. מאת דרור עזרא:

    תודה ירון

לכתוב תגובה