יוזמה של יו"ר מפלגת הירוקים: מרינת תל אביב תהפוך למרינה "ירוקה"

29 לאוקטובר 2007   מאת:

מליאת ועדת בניין עיר של עירית תל אביב אישרה את הפיכתה של מרינה תל אביב למרינה ירוקה . את דבר הפיכתה של המרינה בתל אביב לירוקה יזם יושב ראש מפלגת הירוקים וסגן ראש עיריית תל-אביב יפו, פאר ויסנר.

על פי עיקרי התוכנית שהציג ויסנר תקבע מדיניות בנוגע לסביבה ותוכנית פעולה במרינה. התוכנית תכלול התייחסות למים, פסולת וצריכת אנרגיה וכן שימוש במוצרים שמגינים על הסביבה.

במרינה יוצבו מכלים מתאימים לאיחסון פסולת מסוכנת כדוגמת חומרי קירצוף כלי השיט, פסולת שמנים, חומרים דליקים וכד'. את הפסולת יפנה קבלן מורשה לאתר מורשה לפסולת מסוכנת.

על פי תוכנית הירוקים המרינה תהיה אחראית להצגה של שלוש פעילויות לפחות בתחום החינוך לשמירת איכות הסביבה כמו כן בשטח המרינה חייבים להימצא מתקני שאיבת מים מכלי שיט שיאפשרו להפרדת מים שמכילים שמן או טיהור מים מפסולת שמנונית.

יושב ראש מפלגת הירוקים סגן ראש עיריית תל אביב- יפו פאר ויסנר :"המרינות במדינת ישראל ובהן המרינה בתל אביב מזוהמות ומזהמות את חופי הים ומסכנות את הציבור. במרינות נתגלו מתכות כבדות וחומרים רעילים ומסרטנים אחרים. את "הבלומרין" אימצו כבר במדינות רבות באגן הים תיכון והעיר תל אביב היא הראשונה לעשות כן במדינת ישראל .

למסמך במפרט את הקרטריונים להפיכת מרינה "לירוקה" לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה