אי-אפשר לנשום לרווחה בעיר הרצליה

16 לפברואר 2008   מאת:

linshom.png 

בימים האחרונים תושבי הרצליה נחשפים לקמפיין העירייה בכותרת "אפשר לנשום לרווחה", זאת בהקשר לאמנה למען אוויר נקי של פורום ה15.

השבוע שלח רכז פורום השרון דרור עזרא מכתב לראש עיריית הרצליה בו הוא מתרעם על הקמפיין הפרסומי הזה כאשר העירייה עצמה גורמת לזיהום אוויר קשה ע"י מפוחים.

עזרא כותב במכתבו "אנו תמהים על-כך שעיריית הרצליה יוצאת בראש חוצות במסר כאילו האוויר בהרצליה נקי ותושבי הרצליה יכולים לנשום אותו לרווחה, אבל בה בעת קבלני גינון וניקיון שהעירייה עצמה מפעילה משתמשים מדי יום במפוחים שגורמים לזיהום אוויר קשה כפי שפרטנו במכתבנו אשר בסימוכין.

בחודשים האחרונים אנו קיבלנו עשרות פניות מתושבים בנושא המפוחים, אין ספק שזיהום אוויר מן המפוחים, שהעירייה החלה להפעיל באינטנסיביות בנובמבר 2007, הינו מפגע זיהום אוויר חמור שפוגע באיכות החיים של תושבי הרצליה.

חתימה על האמנה היא צעד מבורך, אבל חתימה על האמנה ויצאה בקמפיין פרסומי כאילו האוויר בהרצליה נקי כאשר העירייה עצמה גורמת לזיהום אוויר הינה ציניות בוטה אם לא למעלה מזה.

אם באמת יש רצון מצד העירייה לשפר את איכות האוויר בהרצליה, כצעד ראשון יש להורות לאלתר על הפסקת השימוש במפוחים לקבלני הגינון והניקיון שהעירייה מפעילה."

דרור עזרא רכז פורום השרון במפלגת הירוקים מוסיף: "פעם אחר פעם אנו עדים לכך שראש העירייה יעל גרמן, עוסקת ביצרת תדמית ירוקה לעצמה. אבל מאחורי הדיבורים והצהרות מדיניות של גרמן היא אנטי סביבתית, אם זה בעניין זיהום האוויר, אם בעניין בניה על החופים או על שטחים פתוחים וכמעט בכל עניין סביבתי אחר.
לצערנו תדמיתה "הירוקה" של ראש העיר גרמן אינה אלא אחיזת עיניים, אנו קוראים לגרמן במקום להשקיע בקמפיינים והצהרות לשנות את מדיניותה."

לקריאת המכתב לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (2 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“אי-אפשר לנשום לרווחה בעיר הרצליה”

  1. מאת חדשות מפלגת הירוקים » ארכיון » הרצליה מפחיתה את השימוש במפוחי עלים:

    […] מפלגת "הירוקים" בהרצליה הפעילה לחץ על העירייה, ודרשה להפסיק את השימוש במפוחים בכל העיר, הן […]

לכתוב תגובה