עונת הרחצה הסתיימה, החוף הפך למגרש חנייה

15 לאוקטובר 2013   מאת:

עונת הרחצה הגיעה לקיצה, השומר בחוף הדרומי עזב ובעלי הג'יפים השתלטו בשבת האחרונה על החוף, תפסו מקומות ישיבה והפכו את המקום למגרש חנייה. הירוקים: "הפכו את החוף לג'ונגל". העירייה: החברה לפיתוח התיירות מנהלת את החוף

ג'ונגל מוטורי בחוף הדרומי

דרור עזרא ממפלגת הירוקים, ניהל בתחילת הקדנציה את המאבק למניעת חנייה של כלי רכב בחוף הדרומי. לאחר סוף השבוע, הוא דרש שיסגרו את החוף לבעלי הרכב עד עונת הרחצה הבאה, או שיביאו למקום שומר. במכתב שהעביר לראש העיר, יהונתן יסעור, בתחילת השבוע ביקש עזרא לטפל במקרה ולא לאפשר לכלי רכב להיכנס באופן חופשי.

"החברה לתיירות הקימה לפני שנה שער אוטומטי עם שלט רחוק, כל אדם שיש לו מינוי לחוף, מקבל שלט עם כניסה אל החוף. במקביל הציבו שומר בכניסה במהלך עונת הרחצה, שמוודא שהכול תחת שליטה, שלא מנצלים את השלטים בשימוש לרעה", מסביר עזרא. "ההסדר הוא שמורידים את הסירה ויוצאים מיד, השומר בדק שזה באמת מה שקורה, שלא מכניסים רכבים לא קשורים ולא מחנים את הרכב על החוף.

"לפני שנאבקנו על הנושא היה בחוף הדרומי ג'ונגל. אופנועים וג'יפים נכנסו אל החוף בלי הפסקה, ובסוף השבוע האחרון, כשהשומר לא היה במקום היה שוב בלאגן. רכבים נכנסו בלי קשר לסירות, סתם כאילו זה החוף הפרטי שלהם. הם גם הכניסו את החברים שלהם, את המשפחה. לא נעים להגיע לחוף הזה, זה הפך להיות חוף פרטי של בעלי הג'יפים. נותנים לאנשים שלט בלי פיקוח, זה פשוט טמטום ולא מתקבל על הדעת".

לכתבה בYNET לחצו כאן…

להצטרפות לפייסבוק של הירוקים בהרצליה לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

אי אפשר לכתוב תגובות כרגע.