כתבתי מאמר בבלוג שחושף מינהל לא תקין ופוטרתי ע"י יעל גרמן

28 לנובמבר 2007   מאת:

בתחילת החודש כתבתי כאן בבלוג על התנהלות שערורייתית שהתרחשה בישיבת דירקטוריון החברה לפיתוח התיירות בה אני חבר.
בין השאר כתבתי שראש העיר יעל גרמן וסגנה איימו עליי כי יפטרו אותי מדירקטוריון החברה, בשל תהיות רבות שהעליתי, על התנהלות החברה בקשר לפרויקט הטיילת.

אז אתמול ראש העיר יעל גרמן מימשה את האיום, ואכן העבירה החלטה במועצת העיר להחליף אותי בדירקטוריון באדם אחר, ולמעשה לפטר אותי מתפקידי.

ראש העיר יעל גרמן היא אשף ביחסי ציבור, היא הבינה כי אם היא תפטר אותי היא תצטרך להשיב על הטענות שטענתי לגבי התנהלותה בפרויקט הטיילת, תשובות שהיא כנראה לא יכולה לספק.

אז במקום להתאמץ ולתת תשובות לציבור היא בחר להתחמק, וכפי הנראה פנתה לעזרתו של שותפנו הפוליטי לשעבר במועצת העיר הרצליה, יריב פישר. ואכן אתמול יריב הביא למועצה את החלטה הזו, וכך ראש העיר יעל גרמן יכלה לחכך ידיה בהנאה ולחשוב שהיא יצא מן הסיפור ללא פגע. גם העיפה אותי מן החברה וגם לא תופנה אליה אצבע מאשימה.
לצערי, יריב הקריב את יושרתו הציבורית למען גחמותיה המשונות של יעל גרמן.

זה הפרדוקס הישראלי, שאנחנו רואים אותו שוב ושוב עובדי ונציגי ציבור שעושים את תפקידם יותר מידי טוב ושומרים על האינטרסים בגוף בו הם מכהנים, נאלצים לשלם את המחיר.
המערכת הציבורית מלאה ריקבון ושחיתות, ומי שמעיז לנסות לנקות את המערכת מייד נופל קורבן לטריקים שטיקים וספינים של אותם בעלי שררה, שברוב המקרים משתמשים בשליחים כדי להישאר "נקיים".

במקרה הזה, אני נפלתי קורבן למערכת כזו של טריקים וספינים, של ראש עיר דורסנית שמנסה שוב ושוב לדרוס את המינהל התקין.
לדעתי, יש כאן ניסיון להעביר מסר מאיים לשאר דירקטורים בחברות העירוניות, שמא מישהו מהם יחליט להפסיק להיות חייל ממושמע ולחשף התנהלות לא תקינה ובזבז כספי ציבור.

להערכתי, הציבור בהרצליה לא טיפש אנשים יודעים שעומד מעליהם מגדל חלוד ומרקיב שעטוי רק בצבעים מבריקים ובמקדם או במאוחר הוא ייפול.

לסיום אציין, שלמרות שאני לא מקבל שכר על תפקידי כדירקטור, מדובר בתפקיד בעל חשיבות בהרצליה, במיוחד על רקע עיסוק החברה בנושאים שלמען רצנו בבחירות המקומיות 2003, שמירה על הים ועל החוף.

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (9 מצביעים, בממוצע: 4.89 מתוך 5)
Loading...

2 תגובות ל-“כתבתי מאמר בבלוג שחושף מינהל לא תקין ופוטרתי ע"י יעל גרמן”

  1. מאת חדשות מפלגת הירוקים » ארכיון » לא כדאי להיות בגן החיות של יעל גרמן:

    […] מחוץ להרצליה, מתנהלת בריונות אני חוותי זאת על בשרי כאשר פוטרתי מדירקטוריון החברה לפיתוח התיירות, רק לפני חודשיים היא […]

  2. מאת חדשות מפלגת הירוקים » ארכיון » מפלגת הירוקים לא נכנעת לסחטנות:

    […] מדירקטוריון של חברה עירונית בשל התנגדותי לבניה בחוף, איום שמומש. אולי האיום הכי פופולארי שנתקלתי בו הוא "חיסול" […]

לכתוב תגובה