דרור עזרא – ראיון בקול הרצליה

21 לספטמבר 2013   מאת:

"אנחנו נשמח אם נקבל 3 מנדטים"

חבר מועצת העיר הרצליה דרור עזרא ("הירוקים") מקווה להגדיל את כוחו במועצה הבאה. ל"לוקאל" הוא מפרט את עיקרי ההישגים שלו הקדנציה ומה הנושאים שהוא מעוניין לקדם
5 שנים לאחר שנבחר למועצה בראשות רשימת "הירוקים" בהרצליה, מקווה חבר המועצה דרור עזרא להגדיל את כוחו במועצה הבאה. עזרא (יו"ר "הירוקים" בהרצליה, רכז תחום ים וחופים במפלגה, מ"מ יו"ר המפלגה הארצית), היווה, ביחד עם ירון עולמי, את האופוזיציה ליעל גרמן בקדנציה האחרונה.
img_2488_cr3

– דרור, מהם הישגיך העיקריים בקדנציה האחרונה?

"הצלחנו לבטל את תוכנית חילופי הקרקעות של הכשרת הישוב על חניון חוף זבולון, מנענו את הרס חוף זבולון בכך שעצרנו את הקמת שלב ב' של הטיילת, בזכותנו הוקפאה תוכנית המגדלים באכדיה, ועוד. הכי חשוב זה שהצלחנו להעלות את המודעות לנושא הסביבה והחופים".

– נטען נגדך שהיית יותר מדי אנטי גרמן ופעילויות העירייה. מה תגובתך לכך?

"אנשים אחרים אמרו לי שהייתי רך מדי עם גרמן. הייתי ענייני. הניסיון שלה לסתום לי את הפה בדרכים שונות ומשונות היה מיותר. בכל אופן גרמן לא כאן ומה שמעניין אותנו זה לשפר את איכות החיים בעיר".

– מהם הדברים הגרועים והטובים שהעירייה עשתה בתחום איכות הסביבה?

"היו לא מעט מעשים גרועים. העירייה התנהלה באופן פזיז ולא תקין בחופי העיר. הכי חמור היה הרס חוף אפולוניה. כל פעם שאני שם נחמץ לי הלב על מה שנעשה, אבל אני מקווה שנוכל לתקן זאת בקדנציה הקרובה. הדברים הטובים זה שמירה על בריכת החורף, וקידום עמידה בתקן בנייה ירוקה".

– מהם הדברים שתרצה לקדם במידה ותיבחר למועצה?

"טיפול נכון בחופים, קידום תחבורה ציבורית ואופניים, שמירה על הטבע ושטחים פתוחים, תחבורה ציבורית בשבת לים ולפארק, ולהמשיך לפעול למען מינהל תקין ושקיפות".

– האם יש לך סיכוי להכניס יותר ממנדט וכמה מנדטים יספקו אותך?

"בהחלט שיש סיכוי להכניס יותר ממנדט מאחר ויש תושבים רבים שמעריכים את המאמץ שהושקע בהתנדבות בפעילות הציבורית, ואת העובדה שאנחנו חפים מאינטרסים זרים. אנחנו נשמח אם נקבל 3 מנדטים".

– במי אתה תומך לראשות העירייה?

"הרשימה לא תתמוך באף מועמד, אבל אני אישית אצביע לירון עולמי כי לדעתי הוא הכי מתאים. היה לנו שיתוף פעולה פורה ואני מאוד מעריך אותו".

לראיון המלא באתר לוקל לחצו כאן…

עוד על העשייה של הירוקים בהרצליה לחצו כאן..
למצע של הירוקים בהרצליה לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה