הירוקים בהרצליה – סיום קמפיין בחירות 2013

25 לאוקטובר 2013   מאת:

IMG_1590__
אין ספק שהעובדה שרשימת הירוקים בהרצליה לא נכנסה למועצה היא מאכזבת, היו חסרים לנו כ250 קולות כדי לעבור את אחוז החסימה.

בכל זאת, בהתחשב בעובדה שקמפיין הבחירות שלנו היה "הרזה" ביותר מבין כל הרשימות, ואנחנו קיבלנו כ1000 קולות כמו כמה רשימות אחרות שהשקיעו מאות אלפי שקלים התוצאה סבירה.

הבחירות האלו היו מאופיינות בשבטיות, אנשים בחרו מה "שהשבט" אמר, 15 מתוך 19 חברי מועצה יהיו מרשימות שבטיות/מגזריות/בדלניות/שכונתיות, לדעתי זה רע מאוד לעיר הרצליה. זה רע מאוד לכלל התושבים, כאשר קבוצה מגזרית מקבלת העדפה שאר התושבים נפגעים.

כך זה בדמוקרטיה, מי שהולך להצביע משפיע ומקבל, ומי שיושב בבית, נותן לאחרים לחלק לעצמם את עוגת המשאבים.
לא מעט שאלו אותנו אם נפגענו בגלל הרשימה של הגולשים והצעירים, אם מסתכלים על התוצאות אני לא חושב שזה המצב, הקולות שקיבלנו בבחירות הקודמות והיו חסרים לנו הפעם היו מנווה אמרים, הרצליה הצעירה והאזור מסביב, מהם איבדנו כ500 קולות שהלכו לרשימה בדלנית חדשה.

בנימה אישית

בחמש שנים אחרונות השקעתי קרוב ל100 שעות בחודש לטובת העשייה הציבורית למען תושבי הרצליה, כל זאת ללא שום תגמול כספי. אני חייב לומר שאני מאוד נהנתי מן העשייה הציבורית הזו, והכרתי לא מעט אנשים טובים ואני חושב שהייתה לי לא מעט השפעה על החלטות שהתקבלו.
עם זאת תפקיד חבר מועצה וחבר ועדת תכנון מטעם הירוקים, היוו אחריות כבדה ואפילו עול על כתפיי, ואני מרגיש היום הקלה שהעול הזה הוסר מכתפיי. בעיקר שחרור מן הזמן הרב שהשקעתי בעשייה הציבורית.

אם אני מסכם את הקדנציה הזו, אני לא מצטער על אף עמדה ציבורית שהבעתי, אפילו שזה פגע בנו פוליטית, לא על זה שהתנגדתי להגזמה בהנצחת רבין, ולא זה שטיפלתי בעבירות הבניה החמורות של המועדון הגזיבו בחוף השרון שהכעיס כמה גולשים.
יש אכזבה אישית מאוד גודלה מכמה וכמה אנשים שהיו שותפים איתנו בכמה מאבקים, וראו את העשייה שלי מקרוב אבל בשל חשש או רצון ללא להסתכסך עם כמה אנשים מרשימה יריבה שתקו ולא הביעו בנו תמיכה פומבית, כמובן למעט ציקה גרשוני ואוריאן קנצפולסקי.

לגבי המשך הדרך, אני מתכוון לסיים את הדברים שהתחלתי, אבל אני לא מתכוון להיכנס לדברים חדשים.

לסיום אני רוצה להודות למאות האנשים שהצביעו לנו, לעשרות אנשים שסייעו לנו והשקיעו מאמץ להגדיל את התמיכה בנו, תודה ענקית לחברי יואל חדידה, שלמרות מגבלות זמן ופרנסה השקיע את כל-כלו בקמפיין הזה, ללא עזרתו הדברים לא היו יוצאים לפועל.

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

לכתוב תגובה