ארכיון פוסטים מהחודש פברואר, 2009

סקר דחף בידיעות אחרונות: הירוקים מריחים את הכנסת

scan0004

מתוך ידיעות אחרונות 06.02.09

בת הים הקטנה- רק הירוקים נלחמים על הארץ

בלעדי לאתר: החתול הירוק – דירה להשכיר

הג'וקים זה כמו הסביבה- רק הירוקים נלחמים על הארץ

אנשי הצפרדע הופכים לאנשי הסרטן- רק הירוקים נלחמים על הארץ

החתול הירוק על הפוליטיקאים השקופים

קדימה והירוקים חתמו על הסכם עודפים

מפלגת קדימה ומפלגת הירוקים חתמו היום (יום ג' 27.1.2009) על הסכם עודפים לקראת הבחירות לכנסת ה-18. על הסכם העודפים חתמו יושב ראש מפלגת הירוקים פאר ויסנר ויושב ראש סיעת קדימה בכנסת, יואל חסון.

img_3768_

יו"ר סיעת קדימה, ח"כ יואל חסון: "שיתוף הפעולה עם הירוקים מתאים ונכון לתפיסת עולמה של קדימה. בעקבות הקרב הצמוד שיש במערכת הבחירות הנוכחית כל מנדט בין המפלגות יכול להיות בעל משמעות רבה ולכן היה חשוב לנו לחתום על הסכם עם מפלגה שקרובה אלינו בעמדותיה ויכולה לשתף איתנו פעולה בעתיד בממשלתה של ציפי בני".

יו"ר מפלגת הירוקים פאר ויסנר: "הסכם העודפים עם קדימה הוא הוכחה שקדימה מאמינה שמקומה של מפלגת הירוקים הוא בכנסת. הנושא הסביבתי נמצא בכל העולם בראש סדר היום ואסור שנושאי הביטחון יסיתו את הנושאים הסביבתיים חברתיים הצידה. מפלגת הירוקים נמצאת בכל העולם בפרלמנט והגיע הזמן שגם בישראל מפלגת הירוקים תהיה בכנסת".

יובל תמיר מוביל המאבק של אנשי השייטת שנפגעו בקישון תומך במפלגת הירוקים לכנסת

רס"ן יובל תמיר קצין לשעבר בשייטת, אשר חלה במחלת הסרטן לאחר שצלל במשך שנים בקישון וממובילי המאבק של אנשי השיטטת שנפגעו בקישון , הודיע היום ‏יום חמישי‏ ‏05‏ ‏פברואר‏ ‏2009 , כי הוא תומך במפלגת הירוקים לכנסת .

"הנושא הסביבתי כעת הוא קיומי יותר מבעיות הביטחון של מדינת ישראל. מדינת ישראל צריכה להתמקד בנושא איכות הסביבה. אני מאמין שמפלגת הירוקים תלחם בזיהום הנחלים במדינת ישראל בכלל ובנחל הקישון בפרט, אשר אותם הזניחה מדינת ישראל בין שאר הנושאים הסביבתיים שעל סדר יומה. מפלגת הירוקים תלחם בהתנהלות האנטי סביבתית של מערכת הביטחון, אשר מפקירה את חיילי צה"ל כל פעם מחדש ולא לומדת מטעויות העבר, כמו בפרשה האחרונה של חיילי הנח"ל בבסיס תל ערד ובהקמת עיר הבה"דים סמוך לאזור התעשייה רמת חובב".
יובל תמיר היה אחד מכ-20 לוחמי שייטת אשר חלו בסרטן לאחר שנים בהן נהגו לצלול בנחל הקישון, המוגדר כנחל המזוהם בישראל, לצורך אימונים צבאיים חלק מהלוחמים נפטרו כתוצאה מהמחלה .

שימי ופילוס מארץ נהדרת צוחקים על הג'וקים של הירוקים

הירוקים:"אהוד ברק מתייחס לחיילי צה"ל כשפני ניסיון"

חברי מפלגת הירוקים קיימו היום, ‏יום שלישי‏ ‏03‏ ‏פברואר‏ ‏2009 בצהריים הפגנה מול בית מפלגת העבודה. המפגינים נשאו שלטים: " בעבודה "עובדים על הסביבה" , "ברק אל תפקיר את חיילי צה"ל הם לא שפני ניסיון", "ברק את הסרטן של חיילי צה"ל אי אפשר לטייח" , "ברק מחלת הסרטן היא לא מכה בפח".

הירוקים מפגנים מול בית מפלגת העבודה

יושב ראש מפלגת הירוקים פאר ויסנר אומר כי שר הביטחון אהוד ברק מפקיר את חיילי צה"ל בבסיסים ואחראי לסיכון מיותר של בריאותם של חיילי צה"ל. במקום לחתום על אמנות על השר ברק להורות על סגירת בסיס הנחל בתל ערד ולהעביר את החיילים המשרתים בו לבסיס אחר , לפני שנקים את ועדת שמגר 2. חיילי צה"ל הם לא שפני ניסיון או חיות מעבדה שעורכים עליהם ניסויים.
לפני חצי שנה אהוד ברק שר הביטחון אישר את הקמת עיר הבה"דים סמוך לרמת חובב – החלטה שאנחנו עוד נצטער עליה, וכעת מתמהמה שר הביטחון בקבלת ההחלטה היחידה המתבקשת סגירת בסיס הנח"ל בתל ערד. חיילי צה"ל שצללו בקישון שילמו מחיר כבד על מחדלים של מערכת הביטחון וחיים בתחושה שמערכת הביטחון הפקירה אותם ומערכת הבטחון בישראל חוזרת שוב על אותן טעויות".



עיצוב: גלית לוי תכנות: האתר שלי פועל על וורדפרס בעברית