בונים בשטח הפתוח האחרון של הרצליה

09 לאפריל 2007   מאת:

במפלגת הירוקים מוחים על כוונת רשות הטבע והגנים להקים קניון בצמוד לפארק אפולוניה שיממן את תחזוקתו.

כתבה שהתפרסמה בידיעות אחרנות 
 כתבתו של עמיר בן דוד מיום 08/04/07
להגדלה לחצו כאן…

תגובת דרור עזרא רכז פורום השרון במפלגת הירוקים "לצערנו אנו מגלים שוב איך אנשי רשות הטבע והגנים שוחקים את תפקידה החוקי והמוסרי של הרשות בשמירה על הטבע והופכים ליזמי נדל"ן חסרי בושה.
סביבה אפולוניה נשמר אחד משטחי הטבע היפים באזור גוש דן, רשות הטבע והגנים פשוט מכרה את הסכמת להרס הטבע באזור ולבניית שכונת מגורים יוקרתית תמורת קניין של 5000 מ"ר.
בשנים האחרונות רשות הטבע והגנים ממסחרת את הטבע של ישראל למוות, וזה כולל סגירת אתרים לכניסה בתשלום, הפיכת אתרים לגני אירועים פרטיים, וקידום יוזמות נדל"ן חסרות בושה כמו זו, מאידך רופפה הרשות מאוד את מדיניות האכיפה שלה למען שמירת הטבע.   
הציבור בישראל צריך להיות מודאג מאוד ממצבה של רשות הטבע והגנים, אשר הפכה עורה ובמקום לשמור על הטבע עוסקת בנדל"ן ונותנת יד להרס טבע."

יו"ר מפלגת הירוקים פאר ויסנר מוסיף: "שני אירועים גרמו למצב הרעוע של רשות הטבע והגנים ולתרומתה השלילית לשמירת הטבע בשנים האחרונות. שורש הרעה היה החיבור הלא נכון שנעשה ב1998 בין רשות שמירת הטבע לבין רשות הגנים הלאומיים ובנוסף על זאת נפגעה הרשות מן המינויים הלא ראויים שנעשו בתקופה שצחי הנגבי היה השר לאיכות הסביבה.
מפלגת הירוקים קוראת לכנסת לשוב ולשנות את החוק כך שתהיה בישראל רשות שתעסוק בשמירת טבע, כי יזמי נדל"ן יש בישראל בלי סוף."

בירוקים מציינים כי כבר יותר משנה הם מנהלים מאבק ציבורי למען שמירת הטבע סביב אפולוניה, על העצומה שנמצאת באתר מפלגת הירוקים כבר חתמו קרוב ל5000 איש!

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

לכתוב תגובה