שיתוף פעולה בין הירוקים לעיריית רעננה למען כביש 541

09 לינואר 2007   מאת:

מפלגת הירוקים ועיריית רעננה בוחנים שיתוף פעולה למען עיכוב סלילת כביש 531 וקידום כביש 541

השבוע נפגש פאר ויסנר יו"ר מפלגת הירוקים עם ראש העיר רעננה נחום חופרי בנושא הכביש 531
בפגישה הציגו אנשי מפלגת הירוקים את עמדתם בנוגע לכביש שעומד לבתר  את  רעננה מהרצליה.
הצעת הירוקים כולל המלצה לבטל את תוואי כביש 531 המחבר בין כביש 4 לכביש איילון אך עם זאת להשאיר את מסילת הרכבת בתוואי זה. עוד ממליצים הירוקים לשדרג את כביש 541 העתיד להיסלל מצפון לרעננה, לכביש ראשי שיהווה תחליף לכביש 531 ויהווה כניסה צפונית לעיר ולאזור התעשייה.
הצעה זו הוצגה לוועדה לתשתיות לאומיות בספטמבר האחרון, ונדחתה לפני כחודש, כאשר קטע כביש זה אושר. במפלגת הירוקים שוקדים בימים אלו על הכנת עתירה לבג"ץ נגד החלטת הועדה.

פאר ויסנר יו"ר מפלגת הירוקים מוסר:" מדובר באחד הכבישים היקרים ומזיקים בישראל, 5.5 ק"מ כביש שיעלו 1.5 מיליארד שקל. הכביש הזה לא יפתור שום בעיות תחבורה, ההפך הוא הנכון,  כביש זה יחמיר את המצב הקיים ע"י הוספת תנועה מכביש 6 לרעננה ולהרצליה. אנחנו חושבים, כמו שהבינו בכל העולם, שרעננה והרצליה זקוקות לרכבת ותחנות רכבת נגישות להולכי הרגל ורוכבי האופניים. הבעיה היא שהכביש כלוא את מסילה הרכבת בין שני מסלולי כביש מהיר ובכך מקשה על הניגשות אליה."
עוד ציינו הירוקים, כי הכביש שרעננה זקוקה לו בדחיפות הוא כביש 541 ולא כביש 531.
ראש העיר רעננה ציין פגישה את עמדתו המצדדת בכביש 541, ומתנגדת לכביש 551. עוד הבטיח ראש העיר חופרי לבחון את הרעיון לביטול או דחייה של סלילות קטע כביש 531 בין רעננה להרצליה.

הודעה בנוגע להצעת מפלגת הירוקים בקשר לכביש 531

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (אין דירוג עדיין)
Loading...

תגובה אחת ל-“שיתוף פעולה בין הירוקים לעיריית רעננה למען כביש 541”

  1. מאת עומר:

    תוכניות כביש 541 נכון לרגע זה יפגעו קשות באיכות חייהם של כל תושבי צפון רעננה. נוסף על זה השטחים הטבעיים הללו משמשים את כל תושבי רעננה והערים מסביב. בעוד כל אזור הרצליה רעננה וכפר סבא נהייה בנוי וסגור מרחבי צפון רעננה הם ייחודיים ובעלי תפקיד חשוב.

    אם כבר הוחלט שאין ברירה אלא לבנות את הכביש יש להזיז את התוואי שלו מספר קילומטרים צפונה. שם הוא לפחות לא יהיה על חשבון התושבים והמבקרים הרבים באזור.

    אני מזמין את כולכם לבקר באתרינו http://greenraanana.net שעוקב אחרי התפתחות הדברים ומציג את נופי האזור.

לכתוב תגובה