אושרה עסקה מפקפקת להחלפת שטחים בחוף הרצליה בין העירייה למשפחת נמרודי

26 ליוני 2008   מאת:

ביום שני האחרון אישרה הועדה המקומית הרצליה תוכנית להחלפת שטחים בחוף הרצליה, שמשמעותה בנייה של 11 וילות וקומפלקס מגורים יוקרתי על החניון של חוף זבולון בהרצליה.

חילופי השטחים הם בין מתחם שנמצא בבעלות הכשרת הישוב שנטען שמיועד למלון במבואה של חוף השרון בהרצליה, לבין מתחם של עיריית הרצליה שמשמש היום לחניון חוף זבולון אותו תעניק להכשרת הישוב שעתיד לבניית מתחם וילות ודירות יוקרתי ביותר. במרכז הרצליה פיתוח בקו ראשון לים.

אנו חשפנו כי מתחם מלונאות זה של הכשרת הישוב (8.5 דונם) אינו יכול לשמש לבניית מלון, זאת לפי תוכנית מתאר ארצית לחופים(תמ"א 13) וכך כל הצדקה כביכול לעסקת חילופי השטחים הינה מפקפקת ביותר.

על-פי התוכנית (הר/2132) שאושרה השבוע להפקדה במליאת הועדה המקומית, התמורה שעיריית הרצליה תעניק להכשרת הישוב היא מתחם חניון חוף זבולון, זאת כולל אפשרות לבניה של 11 וילות ובנוסף בניית קומפלקס מגורים יוקרתי בהיקף 7100 מ"ר בקו ראשון לים.

דרור עזרא רכז פורום השרון במפלגת הירוקים מוסר:"זו עסקה מופרכת בעליל שגוזלת שטח ציבורי חשוב על החוף לטובת פרויקט מגורים יוקרתי בשווי מאות מיליונים וכל זאת כמעט ללא תמורה ולחלוטין ללא הצדקה. תושבי הרצליה צריכים להיות מאוד מודאגים מתנהלות ראש העיר, בשנים האחרונות הרצליה הפכה לגן-עדן לברוני הנדל"ן של ישראל, ראש העיר יעל גרמן כשלה לחלוטין מלראות את האינטרסים הציבוריים הרבים בשמירה על שטחים ציבוריים פתחים באזור החוף. אנו מתכוונים להיאבק בתוכנית זו ובשאר התוכנית האנטי סביבתיות של ראש העיר."

למכתב ששלחנו השבוע לראש העירייה גרמן לחצו כאן…

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 מצביעים, בממוצע: 5.00 מתוך 5)
Loading...

תגובה אחת ל-“אושרה עסקה מפקפקת להחלפת שטחים בחוף הרצליה בין העירייה למשפחת נמרודי”

  1. מאת חדשות מפלגת הירוקים » ארכיון » פרשן דלשמטא – מעריב, נמרודי, אפולוניה ונדל"ן על החוף:

    […] שהכתבה נולדה אלא על-מנת להרתיע אותי מלנסות לטרפד את העסיקה המפקפקת של נמורדי בחוף הרצליה. בקליפת אגוז, עסקת נמרודי היא […]

לכתוב תגובה