מוטב האדם על החרדון
יום שלישי, 16 לינואר 2007 מאת: אתר הארץאיכות חייו של מי חשובה יותר: של החרדון המצוי או של תושב בית שאן? זו השאלה שעמדה לדיון במשך שנים רבות כנספח לרצון למלא בתוכן את הסכם השלום בין ישראל לירדן.
למאמר בהארץ לחצו כאן…
איכות חייו של מי חשובה יותר: של החרדון המצוי או של תושב בית שאן? זו השאלה שעמדה לדיון במשך שנים רבות כנספח לרצון למלא בתוכן את הסכם השלום בין ישראל לירדן.
למאמר בהארץ לחצו כאן…
קילו עגבניות, תפוחים, תבלינים וחתימה על עצומה להגנה על הפארק העירוני – כך, מתכוונים הפעילים הסביבתיים בקרית שמונה, ייראה המסלול של תושבי העיר שיגיעו לקניות בשוק העירוני.
הדחפורים שבתו ממלאכת הקמת גדר ההפרדה בדרום מדבר יהודה בשבוע שעבר. בעקבות מאבקם של הארגונים הסביבתיים ושל כמה ח"כים, הסכים שר הביטחון, עמיר פרץ, לבחון שוב את התוואי באזור. אולם מדובר בהפוגה בלבד, והירוקים והח"כים מצפים להחלטה סופית של מערכת הביטחון – בינתיים, הם נערכים להיאבק בתוואי קטעים נוספים של הגדר.
800 משאיות האשפה מגיעות כל יום לאתר הפסולת חירייה ופורקות יותר מסתם אשפה: תכשיטים, מזומן ומכשירי חשמל הם רק חלק מהאוצרות שתמצאו שם
בערוץ 2 דווח כי לאחר מו"מ ממושך בין המפונים לבכירי לשכת ראש הממשלה, יגיע אולמרט בימים הקרובים לחבל לכיש ויכריז על הקמתם של היישובים, שבחלקם יהיו פתוחים לקהל הרחב
דו"ח שפירסמה החברה להגנת הטבע על שימור השטחים הפתוחים מלמד כי קובעי המדיניות ממשיכים לקבל החלטות המעודדות פיתוח פזרני
הכביש, שיחבר בין כביש החוף לחוצה ישראל, יוקם ע"י המגזר הפרטי בעלות 1.5 מיליארד שקל
כיצד ניתן לקדם פרויקט תשתיות בינלאומי מסובך, מסורבל ועתיר משאבים כמו תעלת הימים, שכבר כמה שנים עולה לסדר היום הציבורי, ויורד ממנו עקב קשיי היתכנות עצומים?
במשרד האוצר החליטו לא לחכות יותר לאישור משרד התחבורה, ולפרסם בימים הקרובים את המכרז לסלילת כביש הרוחב 531 והנחת מסילת רכבת לאורכו – כך נודע ל-TheMarker. היקף הפרויקט – כ-3 מיליארד שקל.
לכתבה בהארץ לחצו כאן…
לאחר שהמדינה שפכה עשרות מיליוני שקלים וגרמה נזק למדבר יהודה, מורה היום שר הביטחון להקפיא בניית גדר ההפרדה באזור. נראה כי לא הייתה סיבה שלא לקבל החלטה זו לפני עליית הבולדוזרים לשטח המדבר