ארכיון עבור נובמבר, 2007

סקר ידיעות אחרנות של מינה צמח: הירוקים 3 מנדטים

יום שישי, 30 לנובמבר 2007   מאת:

פי סקר שערך מכון "דחף" עבור ידיעות אחרונות, אם הבחירות היו מתקיימות היום – הליכוד היה מקבל 29 מנדטים, העבודה 22 וקדימה 12. התמיכה בליכוד ובקדימה גדלה, ואילו ברק סופג מכה. הגמלאים נמחקים, והירוקים בפנים

ש"ס יורדת ל-10 מנדטים, ישראל ביתנו ממשיכה להיחלש ל-8 מנדטים, גם המפד"ל-האיחוד הלאומי יורדת ל-7 מנדטים. יהדות התורה שומרת על 6 מנדטים, כמו בסקר הקודם, אחריה מרצ עם 5, המפלגות הערביות עם 10 והירוקים חוצים את אחוז החסימה ומתייצבים עם שלושה מנדטים.

לכתבה בYNET לחצו כאן…

שימו לב לסקר הקודם גם בו לירוקים 3 מנדטים, לכתבה לחצו כאן…

מי הורס את בריכות החורף בחולון?

יום שישי, 30 לנובמבר 2007   מאת:

רוב המבקרים במשרד הרישוי בחולון אינם מודעים לכך שצמוד למתחם גדוש המכוניות והאופנועים, נמצא אוצר טבע קטן ששרד בתוך טבעת הבנייה המקיפה אותו.

יושב ראש מפלגת הירוקים וסגן ראש עיריית ת"א-יפו, פאר ויסנר, פנה לפני שבועיים לראשי הערים של תל אביב וחולון שהבריכות נמצאות משני צדי קו הגבול ביניהן, וביקש מהם להפוך את הבריכות למשאב טבע עירוני, בדומה למה שקרה עם בריכת החורף הגדולה בנתניה.

לכתבה בהארץ לחצו כאן…

התקדמות אטית במסלול המהיר

יום חמישי, 29 לנובמבר 2007   מאת:

בעוד שבמינהל התכנון משבחים את פעילות הוועדה לתשתיות לאומיות שאמורה לזרז הקמת פרויקטי תשתית גדולים, עיון לעומק בעבודתה מראה שעיקר הישגיה היו בתחום הפרדת המפלסים. לא לזה ציפה אריאל שרון כשהקים אותה

לכתבה בהארץ לחצו כאן…

יום אימוץ חגיגי של הכלבייה העירונית ת"א ועמותת SOS

יום חמישי, 29 לנובמבר 2007   מאת:

מחר יום שישי , 30.11.2007 יתקיים יום אימוץ חגיגי של הכלבייה העירונית ועמותת SOS . יום האימוץ יתקיים בין השעות 11:00 – 15:00, בהרצליה, ליד שדה התעופה, במתחם עמותת SOS, בכניסה לכפר שמריהו.

2.jpg
אמצו אותי

בהסגר העירוני של עיריית ת"א נמצאים עשרות כלביםׁ(בתמונה), שמחכים לקבל ליטוף ואהבה ובעיקר בית חם ואוהב לפניי החורף הגשום והקר !
הכלבים בריאים ומחוסנים בכל הגדלים ובכל הגילאים שננטשו או שנמצאו ברחובות העיר

חברת מפלגת הירוקים ויו"ר הועדה להגנה על בעלי חיים בעיריית תל אביב – יפו אורנה בנאי : "אני מבקשת מהציבור לבוא ולאמץ כלבים המכניסים שמחה ואור לבית לקראת חג החנוכה ".

פרטים נוספים : 03-6990889
SOS – 03-7441349

רבים ממבני המסחר הלא חוקיים בגעש – בבעלות שרי אריסון

יום חמישי, 29 לנובמבר 2007   מאת:

חברת סקום, השייכת לשיכון ובינוי של אריסון, מחזיקה בחלק מהמבנים המיועדים להריסה; בקיבוץ זועמים על הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, שעדיין לא פירסמה את החלטת ההריסה במלואה

לכתבה בהארץ לחצו כאן…

"חניה בתל-אביב: המחיר האמיתי"

יום חמישי, 29 לנובמבר 2007   מאת:

בית הספר פורטר ללימודי הסביבה באוניברסיטת תל אביב, מארגן כנס בנושא מדיניות חניה במרכזי ערים.

בכנס יועלו מחקרים אקדמיים בנושא, וכן יוצג לראשונה מחקר של "תחבורה היום ומחר" בנושא ניהול היצע וביקוש של חניה במרכזי ערים, שנערך על ידי מר עודד כץ, העורך את המחקר עבור הארגון. 
בנוסף ד"ר קרל מרטנס, חבר הועד המנהל של "תחבורה היום ומחר", מגיע במיוחד מהולנד, על מנת לקחת חלק באירוע ולתת סקירה למשתתפים על הניסיון בעולם.

יום העיון יתקיים ביום שני, ה-3 בדצמבר 2007, בין השעות 9:00-14:30
באולם "כס המשפט" ע"ש מלכה ברנדר, בניין טרובוביץ' למשפטים (קומת כניסה), אוניברסיטת תל-אביב.

כניסה חופשית

לעלון הכנס לחצו כאן…

כתבתי מאמר בבלוג שחושף מינהל לא תקין ופוטרתי ע"י יעל גרמן

יום רביעי, 28 לנובמבר 2007   מאת:

בתחילת החודש כתבתי כאן בבלוג על התנהלות שערורייתית שהתרחשה בישיבת דירקטוריון החברה לפיתוח התיירות בה אני חבר.
בין השאר כתבתי שראש העיר יעל גרמן וסגנה איימו עליי כי יפטרו אותי מדירקטוריון החברה, בשל תהיות רבות שהעליתי, על התנהלות החברה בקשר לפרויקט הטיילת.

אז אתמול ראש העיר יעל גרמן מימשה את האיום, ואכן העבירה החלטה במועצת העיר להחליף אותי בדירקטוריון באדם אחר, ולמעשה לפטר אותי מתפקידי.

ראש העיר יעל גרמן היא אשף ביחסי ציבור, היא הבינה כי אם היא תפטר אותי היא תצטרך להשיב על הטענות שטענתי לגבי התנהלותה בפרויקט הטיילת, תשובות שהיא כנראה לא יכולה לספק.

אז במקום להתאמץ ולתת תשובות לציבור היא בחר להתחמק, וכפי הנראה פנתה לעזרתו של שותפנו הפוליטי לשעבר במועצת העיר הרצליה, יריב פישר. ואכן אתמול יריב הביא למועצה את החלטה הזו, וכך ראש העיר יעל גרמן יכלה לחכך ידיה בהנאה ולחשוב שהיא יצא מן הסיפור ללא פגע. גם העיפה אותי מן החברה וגם לא תופנה אליה אצבע מאשימה.
לצערי, יריב הקריב את יושרתו הציבורית למען גחמותיה המשונות של יעל גרמן.

זה הפרדוקס הישראלי, שאנחנו רואים אותו שוב ושוב עובדי ונציגי ציבור שעושים את תפקידם יותר מידי טוב ושומרים על האינטרסים בגוף בו הם מכהנים, נאלצים לשלם את המחיר.
המערכת הציבורית מלאה ריקבון ושחיתות, ומי שמעיז לנסות לנקות את המערכת מייד נופל קורבן לטריקים שטיקים וספינים של אותם בעלי שררה, שברוב המקרים משתמשים בשליחים כדי להישאר "נקיים".

במקרה הזה, אני נפלתי קורבן למערכת כזו של טריקים וספינים, של ראש עיר דורסנית שמנסה שוב ושוב לדרוס את המינהל התקין.
לדעתי, יש כאן ניסיון להעביר מסר מאיים לשאר דירקטורים בחברות העירוניות, שמא מישהו מהם יחליט להפסיק להיות חייל ממושמע ולחשף התנהלות לא תקינה ובזבז כספי ציבור.

להערכתי, הציבור בהרצליה לא טיפש אנשים יודעים שעומד מעליהם מגדל חלוד ומרקיב שעטוי רק בצבעים מבריקים ובמקדם או במאוחר הוא ייפול.

לסיום אציין, שלמרות שאני לא מקבל שכר על תפקידי כדירקטור, מדובר בתפקיד בעל חשיבות בהרצליה, במיוחד על רקע עיסוק החברה בנושאים שלמען רצנו בבחירות המקומיות 2003, שמירה על הים ועל החוף.

קבלה ממוחזרת

יום שלישי, 27 לנובמבר 2007   מאת:

המרכז לקבלה בת"א ערך אתמול ערב שכולו סביבה. אפילו איתן ירדני הגיע לתת במקובלים תורה ירוקה

לאחר הקרנת קטעים מהסרט "אמת מטרידה", פתח פאר ויסנר, סגן ראש עיריית תל אביב ויו"ר "הירוקים" את הערב, בקריאה לנוכחים לפעול לשינוי.

לכתבה בNRG לחצו כאן…

הענק וגנו

יום שלישי, 27 לנובמבר 2007   מאת:

יש גינות ופארקים, יש כלבים ותכנון אבל יש גם קוצים. חדשות טובות וחדשות קצת פחות טובות מרחבי תל-אביב

לכתבה NRG לחצו כאן…

אנרגיה חלופית: בן אליעזר מפזר הבטחות

יום שלישי, 27 לנובמבר 2007   מאת:

שר התשתיות, בנימין בן אליעזר, הגיע לדיון בוועדת הפנים ואיכות הסביבה ונאלץ להסביר מדוע לא עמד משרדו ביעדים שהתחייב אליהם להפקת אנרגיה ממקורות ברי קיימא. "מענקי המחקר של המשרד צומצמו", הסביר השר, אך מיד הבטיח שוב: "עד 2020 – 10 אחוז מהאנרגיה בישראל תהיה ממקורות חלופיים ובפברואר תוגש תוכנית פעולה

לכתבה בYNET לחצו כאן…