ארכיון הנושא 'סניף הוד השרון'

נציגי מפלגת הירוקים בשרון הקימו פורום הירוקים בשרון

יום שישי, 20 למרץ 2009   מאת:

נציגי מפלגת הירוקים בערי השרון הקימו פורום לשיתוף פעולה אזורי. המטרה: הידוק שיתוף הפעולה וקידום נושאים ירוקים באזור השרון.

השבוע החליטו נציגי הירוקים בערים: הוד השרון, הרצליה, כפר סבא ורמת השרון, להקים פורום אזורי להידוק שיתוף הפעולה בין הערים בשרון בנושאים סביבתיים.
הפורום מורכב מחברי מועצה של מפלגת הירוקים בערי השרון המהווים גם יו"ר סניפי הירוקים בעריהם: אביאל אברמוביץ' – סגן ראש עיריית הוד השרון, דרור עזרא – חבר מועצת עיריית הרצליה, גיא בן גל – חבר מועצת עיריית כפר סבא, אורי לוין – חבר מועצת עיריית רמת השרון.
פגישה ראשונה של פורום הירוקים בשרון התכנסה השבוע בכפר סבא וחברי הפורום מתכוונים להתכנס אחת לחודש כדי להביא לקידום הטיפול בנושאים סביבתיים באזור השרון, כגון: טיפול בבעיות המים והביוב, זיהום קרקע, מחזור, שמירה על שטחים פתוחים, תחבורה. לטענתם בעיות הסביבה אינן נעצרות בגבולות שטח השיפוט של עיר, ולכן חשוב שהטיפול בהן יהיה בשיתוף פעולה אמיתי בין ערי השרון. בכוונתנו ולקדמם, אומרים חברי הפורום.

הציבור מוזמן לפנות לפורום הירוקים בשרון במייל הזה
hasharon@green-party.org.il

הפעולה הראשונה של פורום הירוקים בשרון היא פניה לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובו קריאה להגדלת תקציב המשרד להגנת הסביבה ומינוי מיידי של השר המיועד להגנת הסביבה.

לצפיה מכתב לנתניהו לחצו כאן…

חגיגה ירוקה בערי השרון

יום חמישי, 13 לנובמבר 2008   מאת:

הצלחה גדולה למפלגות הירוקים בשרון: בכפר סבא הירוקים הם הסיעה השנייה בגודלה במועצה עם שלושה מנדטים. בהוד השרון ורמת השרון זכו בשני מנדטים. מי שקופץ ירוק

לכתבה  המלאה לחצו  כאן

מפלגת הירוקים ירתה את יריית הפתיחה לבחירות הארציות

יום רביעי, 12 לנובמבר 2008   מאת:

מפלגת הירוקים רשמה הישג מרשים בבחירות המקומיות לרשויות המקומיות. מפלגת הירוקים נכנסה לכ-22 רשויות מקומיות ובסה"כ קיבלה כ-50 מנדטים. מפלגת הירוקים התמודדה ברשויות מקומיות מנהריה בצפון ועד אילת בדרום.

יושב ראש מפלגת הירוקים פאר ויסנר: " אמש זכינו לאמונם של תושבים רבים מכל רחבי הארץ שדורשים לשפר את איכות החיים והסביבה בישראל".

על פי נתונים שהתקבלו במפלגת הירוקים קיבלה המפלגה את המנדטים הבאים :

1. חיפה – 4 מנדטים,
2. ראשון לציון – 3
3. רמת גן- 3
4. כפר סבא -3
5. נהריה – 3
6. תל אביב – 3
7. נשר- 4
8. גבעתיים- 2
9. מודיעין- 2
10. קרית אונו- 2
11. אזור-2
12. אשדוד-2
13. הרצליה-1
14. בת-ים 1
15. אשקלון- 1
16. פרדסיה- 1
17. מגדל העמק-1
18. רמת השרון-2
19. הוד השרון- 2
20. קרית אתא-2
21. חדרה -2
22. פתח תקווה-1

יושב ראש מפלגת הירוקים פאר ויסנר : " מדובר בהישג משמעותי, אמש זכינו לאמונם של תושבים רבים מכל רחבי הארץ שדורשים לשפר את איכות החיים והסביבה במקום מגוריהם.

העובדה כי הגענו לכ- 50 מנדטים בסך הכללי מדברת בעד עצמה וכעת עלינו להפשיל שרוולים ולצאת ולעבוד למענם. התוצאות המרשימות הן יריית הפתיחה של מפלגת הירוקים במטרה לקבל את אמון העם גם בבחירות הארציות כדי שנוכל להשפיע מתוך הכנסת הבאה ולקדם סדר יום סביבתי וסדר יום חברתי במדינת ישראל ."

הוד השרון – ירוקה

יום שלישי, 26 לפברואר 2008   מאת:

abramovich_vaisner.jpg 

אברמוביץ ווייסנר בסיור במתחם 200 

חבר המועצה, אביאל אברמוביץ, יתמודד למועצת העירייה, לקדנציה שניה, בראשות סניף מפלגת "הירוקים" בהוד השרון. זאת לאחר שמונה ליו"ר הסניף. אברמוביץ: אני כבר חי תוך שמירה על הירוק

אברמוביץ: "לפני מספר חודשים, כשעוד הייתי בחוסר ודאות לגבי המשך פעילותי הפוליטית בהוד השרון, הזדמנתי לאחר צהרים של סרט +הרצאה באוניברסיטה הפתוחה ברעננה. במקום הקרינו את סרטו של אל גור : אמת מטרידה. (הסרט זכה באוסקר, ואל גור זכה בפרס נובל). הסרט מדבר על החובה שלנו כאזרחי העולם לשמור על כדור הארץ כדי שנוכל להשאיר מקום בטוח לילדינו ולדורות הבאים. התחברתי למסר חזק ביותר. והבנתי שלכך אני רוצה לקשור גם את עתידי הפוליטי, כי לחיות תוך שמירה על הירוק אני כבר חי ומחנך כך את משפחתי.

לכתבה המלאה לחצו כאן ….